فیلم "بمب" مقام اول جشنواره بین المللی یک دقیقه قرنطینه را کسب کرد

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۴۱۲۵۶
فیلم بمب مقام اول جشنواره بین المللی یک دقیقه قرنطینه را کسب کرد
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام اول بخش ویژه اولین جشنواره بین المللی فیلم های یک دقیقه ای قرنطینه توسط این مرکز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شریف اسلامی گفت: فیلم انیمیشن "بمب" از تولیدات حوزه هنری استان به کارگردانی حمید شیرمردی در اولین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه یک دقیقه قرنطینه عنوان نخست را کسب کرد.

وی بیان کرد: این فیلم در قالب انیمیشن به تهدیدات ویروس کرونا برای جامعه و لزوم فاصله گذاری اجتماعی می پردازد و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تولید شده است.

اسلامی اظهار داشت: آئین اختتامیه این جشنواره با حضور هنرمندان و مسئولان شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد و این فیلم در میان 86 فیلم راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره  توانست مقام اول و لوح طلایی جشنواره را از آن خود کند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رضا بنفشه خواه، سعید سلطانی، وحید موساییان، غلامحسین شاه علی ، سیروس کهوری نژاد، آزیتاموگویی ، ساغر خواجه امیری داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.

وی افزود: فیلم بمب پیش از این به همراه 8 فیلم دیگر از حوزه هنری استان بخش مسابقه جشنواره فیلم کووید 19 هندوستان راه یافته و در آن کشور به نمایش درآمده بود.

اسلامی همچنین کسب مقام اول بخش انیمیشن جشنواره هند توسط فیلم «چرت و پرت» و راه یابی فیلم« پاکبان ضد ویروس نیست» به جشنواره فیلم انگلیس را از دیگر موفقیتهای هنرمندان فیلمساز استان در سال جاری عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز