رسانه ها باید در تراز انقلاب اسلامی باشند

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۴۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۱۵۶۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح در نشست خبری با اصحاب رسانه و با تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه ها باید متناسب با ائدلولوژی حاکم بر جامعه قلم زده و در تراز انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سیروس حکمتی نیک با اشاره به نقش رسانه ها در بحث آموزه های الهی و دین افزود:مطبوعات،جراید،رسانه های محلی ورادیو در افزایش وارتقاء آگاهی مردم از جایگاه ویژه ای بر خوردارند.

وی بر رعایت اصول آموزه های دینی اخلاق حرفه ای در رسانه ها را از وظایف رسانه ها برشمرد وادامه داد: خبرنگار باید روح تعهد در جامعه بدمد چرا کن خبرنگاری واطلاع رسانی هنر است وهنر همان دمیدن روح در کالبد انسان است.

وی اظهار کرد: ترویج و نشر معارف اسلامی از ویژگیهای نظام سیاسی و اسلامی و دین ماست که خبرنگاران باید به عنوان اخلاق رسانه ای در نظر بگیرند.

حکمتی نیک با بیان اینکه خبرنگاران باید از انتشار منکر پرهیز کنند ابراز کرد: عدم نشر اکاذیب وترویج منکرات در فضایی مجازی باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد و همچنین باید از نشر مطالب ومباحثی که سبب ضایع شدن صاحب خبر و بی احترامی به حقوق مادی و معنوی آنها می شود اجتناب کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان تصریح کرد: برخی اخبار سری و محرمانه است واز آنجایی که نظام ما اسلامی است باید اصول حفاظتی وامنیتی کشور حفظ شود و خبرنگاران این مهم را در نظر داشته باشند.

حکمتی نیک گفت: تدابیر معظم له دکترین جامعه اسلامی محسوب می شود و وظیفه خبرنگاران است که منویات و فرمایشات رهبری را تبلیغ کنند.

این مقام مسئول  از خبرنگاران خواست به موضوع شعار سال و موانعی که اجازه  جهش تولید نمی دهند ورود کنند و در راستای تحقق  این مهم  تلاش کنند.

حکمتی نیک عنوان کرد:کمبود ضعف ها وکاستی ها و همچنین انتقاد سازنده برای مردم ارزشمند است وباید به سبک خاص خودش صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز