سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

افزایش نگران کننده آمار فوتی های ناشی از کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد/فوت ۴ بیمار جدید کرونایی در استان /۱۱بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۲۰۵۱
افزایش نگران کننده آمار فوتی های ناشی از کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد/فوت ۴ بیمار جدید کرونایی در استان /۱۱بیمار در 
بخش های ویژه تحت درمان هستند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید19 استان به 66 نفر خبر داد و گفت: سه بیمار در یاسوج و یک بیمار در بهبهان که مقیم دهدشت بود، به علت داشتن بیماری زمینه ای و ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 170 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 84 بیمار کرونایی قطعی بوده و 11 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند. 

وی اظهار داشت: امروز نیز جواب 163 نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد در بویراحمد( 70 درصد) و بقیه موارد در بهمئی، دنا، کهگیلویه و چرام بود.

 
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 3204 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
  
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: افزایش شمار مبتلایان به کرونای استان نتیجه کم توجهی به دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا است که علاوه بر به خطر انداختن سلامت فرد، سلامت سایر اطرافیان را نیز به خطر انداخته است.
 
دبیر ستاد استانی کرونا در پایان خاطر نشان کرد: لزوم استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در تجمعات، عدم سفر به شهرها و استان‌های مجاور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات و اصناف کمک به کنترل بیماری و کاهش مرگ و میر در استان می شود.
 
دکتر یزدان پناه اذعان داشت:امیدواریم با عنایات حضرت حق و همدلی و‌ همراهی مسئولین و مردم شریف استان از این روزهای سخت با کمترین آسیب و تلفات جانی عبور کنیم.

 

نظر شما