به صورت روزانه:

تولید ۳۶ تن مواد ضدعفونی کننده در خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۲۲۰۹
تولید ۳۶ تن مواد ضدعفونی کننده در خراسان جنوبی
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی بیان کرد:اکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۶ واحد تولید کننده با ۱۲ محصول شامل دستکش، الکل، انواع مواد ضدعفونی کننده دست و محیط و ضدعفونی کننده سبزیجات فعال است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مهدی پارسا روز دوشنبه در ششمین روز از هفته حمایت صنایع کوچک به رسانه‌ها اعلام کرد: اکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۶ واحد تولید کننده با ۱۲ محصول شامل دستکش، الکل، انواع مواد ضدعفونی کننده دست و محیط و ضدعفونی کننده سبزیجات فعال است.

وی بیان کرد: ۸۵۰ لیتر الکل، ۵۰ هزار عدد دستکش و ۱۰۰ هزار عدد ماسک به طور روزانه در سه واحد تولیدی در شهرستان‌های بیرجند، طبس و قاینات تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی اظهار داشت: از اسفندماه ۹۸ با توجه به شرایط کشور و شیوع بیماری کرونا و کمبود مواد ضدعفونی کننده، برخی واحدهای تولیدی استان نسبت به تغییر خط تولید اقلام بهداشتی اقدام کردند.

وی ادامه داد: در وهله نخست کارخانه تیزپاک شهرستان قاینات با راه‌اندازی خط تولید محلول ضدعفونی دست و توزیع آن در استان، بخشی از کمبود این محصول بهداشتی را برطرف کرد.

پارسا عنوان کرد: کمبود الکل از جمله مشکلات تولید محصولات بهداشتی این واحد بود که با پیگیری و رایزنی استاندار این مشکل نیز برطرف و نیاز استان تامین شد.

وی تاکید کرد: هیچ محدودیتی برای افزایش خط تولید و یا راه اندازی خط تولید مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و اقلام بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در استان نداریم و از متقاضیان استقبال هم می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی شعار امروز صنایع کوچک را سلامت و مقابله با کرونا اعلام کرد و گفت: ضمن قدردانی از مدافعان سلامت امید است با همراهی و تحمل مردم به‌زودی شاهد از بین رفتن بیماری منحوس کرونا باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز