فرماندار اراک :

خبرگزاری برنا " صداقت " را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۴۲۲۳۷
خبرگزاری برنا  صداقت  را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است
 فرماندار اراک گفت : خبرنگاران باید رعایت اخلاق رسانه ای را مدنظر قرار دهند و خبرگزاری برنا رسانه ای است که خبرنگاران آن "صداقت" را سرلوحه اقدامات و فعالیت های خود قرار داده اند که جای تقدیر دارد.

 به گزارش برنا از اراک دکتر حسین بختیاری طی بازدید از این خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت : تقویت رابطه مردم و دولت، پیگیری خواسته های مردم و نقد منصفانه از ثمرات حرفه خبرنگاری و کمک به سیاستگذاری درست در جامعه است .

وی افزود : فعالان رسانه‌ای باید اعتماد عمومی مردم را جلب کنند و با ترویج اخلاق و انصاف باعث همگرایی و همبستگی در جامعه شوند چرا که رشد و ترقی و رفع مشکلات مردم نیازمند انسجام و همگرایی است .

وی با تاکید بر نقد منصفانه دستگاههای اجرایی توسط رسانه ها تاکید کرد و گفت : زمانی که رسانه‌ها و خبرنگاران منافع مردم و جامعه را بر همه چیز ترجیح دهند به پیشبرد امور کمک می‌کنند و با نقد منصفانه شرایط را برای سیاست‌گذاری درست ایجاد می‌کنند.

دکتر بختیاری ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه خبرگزاری برنا در انعکاس اخبار اظهار داشت : خبرنگاران این خبرگزاری همواره در منعکس کردن عملکرد دولت حضور پررنگ دارند و در کنار فعالیت حرفه ای خود ، انتقادات سازنده را نیز بیان و ارائه می کنند .

فرماندار اراک از فعالیت های خبرنگاران در مدیریت بیماری کرونا تقدیر کرد و افزود: همراهی مستمر رسانه ها منجر به ارتقا آگاهی های عمومی و مدیریت بهتر بیماری کرونا شد ، خبرنگاران به واسطه اطلاع رسانی گسترده باید ، مردم را با شرایط این بیماری آشنا و دیدگاه‌های آنان را به مسئولان برسانند .

دکتر بختیاری خاطر نشان کرد: ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا اکنون در صدد است که در راستای مقابله و کنترل بیماری کرونا ، علاوه بر رسانه ها از ظرفیت NGO ها و گروههای جهادی نیز بهره گیری کند تا بتواند مردم را ترغیب کنند با رعایت پروتکل های بهداشتی کمک شایانی به مسئولین داشته باشند تا شاهد کاهش میزان مبتلایان و فوتی های ناشی از این بیماری در سطح استان باشیم‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز