در بازدید مسئولان استانی از دانشگاه یاسوج صورت گرفت:

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل دو پروژه دانشگاه یاسوج/ اهتمام مسئولان استانی و دانشگاه برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۲۴۳۳
اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل دو پروژه دانشگاه یاسوج/ اهتمام مسئولان استانی و دانشگاه برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام
در بازدید مسئولان استانی از طرح های نیمه تمام دانشگاه یاسوج مبلغ 500 میلیون تومان به دو پروژه عمرانی اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در این بازدید معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به همراه اعضای هیئت رئیسه و برخی از مدیران دانشگاه حضور داشتند.

رئیس دانشگاه یاسوج در این بازدید گفت: برخی از پروژه های عمرانی دانشگاه یاسوج به دلیل نبود اعتبار کافی به صورت نیمه تمام باقی مانده است که برای تکمیل و بهره برداری از آن نیازمند حمایت مسئولان استانی و کشوری هستیم.

دکتر احمد عریان گفت: از زمان شروع به کار در دانشگاه یاسوج علیرغم کمبود اعتبار و نبود نقدینگی با هر زحمت و مشقتی بود برخی از پروژه ها را به سرانجام رساندیم و اکنون انتظار می رود از اعتبارات توازن استان برای تکمیل بقیه طرح های دانشگاه استفاده شود.

معاون سیاسی استاندار در این بازدید گفت: مسیر رشد و توسعه هر جامعه از دانشگاه می گذرد و هر هزینه ای در دانشگاه نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

احد جمالی افزود: رئیس دانشگاه از مدیران پیگیر استان است که دلسوزانه برای دانشگاه فعالیت می کند.

وی بیان داشت: اعتبار برخی از پروژه های دانشگاه  که درون استانی است از طریق همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان حل می شود و برای دیگر پروژه ها که فرااستانی هستند نیز از طریق استانداری پیگیری می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این بازدید گفت: برای دو پروژه یادمان شهید گمنام و زمین ورزشی چندمنظوره خواهران مبلغ 500 میلیون تومان از اعتبارات توازن اختصاص داده می شود که تا هفته آینده به دانشگاه ابلاغ می شود.

سلحشور افزود: برای مجتمع ورزشی، سوله و زمین چمن واقع در دانشگاه، جلسه مشترکی با مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان دانشگاه برگزار می شود تا برای تامین اعتبار جهت تکمیل این پروژه ها همکاری و مساعدت شود.

وی در خصوص تکمیل پروژه آشپزخانه صنعتی و ساختمان کلاسها نیز بیان داشت: باید بررسی جامع تری صورت گیرد تا به صورت دقیق مبلغ تکمیل این دو پروژه اعلام تا از محل اعتبارات توازن استان به این دو پروژه اعتبار اختصاص یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص تکمیل و ادامه پروژه دانشکده فنی و مهندسی گفت: برای تامین اعتبار این دانشکده نیاز هست تا با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رایزنی و از طریق آنها مشکل تامین اعتبار حل شود و ما پیگیر این موضوع هستیم.

گفتنی است مسئولان استانی از پروژه عمرانی یادمان شهید گمنام، آشپزخانه صنعتی، مجتمع ورزشی، سوله و زمین چمن ورزشی، دانشکده فنی و مهندسی، ساختمان کلاسها و زمین ورزشی چندمنظوره خواهران بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آن قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز