استاندار مرکزی:

هپکو برای تعهدات خود با جدیت وارد عرصه تولید با کیفیت شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۳:۲۵
کد خبر: ۱۰۴۲۴۷۰
هپکو برای تعهدات خود با جدیت وارد عرصه تولید با کیفیت شود
استاندار مرکزی گفت: ۲ هزار میلیارد ریال از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای تحقق قرارداد هپکو به وزارت راه و شهرسازی اختصاص یافته که این مهم حاصل پیگیری از سال گذشته است.

به گزارش برنا از اراک، سید  علی آقازاده افزود: این مهم به تایید وزارت راه و شهرسازی رسیده و قرارداد آن آماده برای امضا است که به محض انعقاد قرارداد، هپکو باید برای تعهدات خود با جدیت وارد عرصه تولید با کیفیت شود.

وی توضیح داد: در زمینه واگذاری هپکو به تامین اجتماعی نشست‌های لازم با مدیرعامل این سازمان برگزار شده و مقرر شده در نخستین اقدام، حقوق معوق کارگران این شرکت پرداخت و در قدم بعدی همه تلاش‌ها برای راه‌اندازی جهش تولید در هپکو به کار گرفته شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: تامین اجتماعی یگ بنگاه حرفه‌ای و با نقدینگی است که می‌تواند هم مدیریت خوب داشته باشد و در مواقعی که مشکلی ایجاد شود از نقدینگی خود استفاده کند و در خصوص تصمیم واگذاری هپکوی اراک تصمیماتی اخذ شده که نتایج آن حداکثر تا ۱۰ روز آینده اطلاع رسانی می‌شود.

آقازاده عنوان کرد: پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال از طریق سازمان تامین اجتماعی برای تزریق به هپکو در هفته گذشته مصوب شده است و مقرر شده از این میزان، ۱۰۰ میلیارد ریال برای حقوق معوق ماه‌های خرداد و تیرماه کارگران هپکو پرداخت شود و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای سنوات، بازخرید، بدهی‌های بازنشستگان و هزینه‌های جاری اختصاص یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز