مدیر عامل ایرالکو :

صعود آلومینیوم به لیگ برتر افتخار ماندگاری برای ورزش استان خواهد شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۲۷۵۷
صعود آلومینیوم به لیگ برتر افتخار ماندگاری برای ورزش استان خواهد شد
 مدیرعامل ایرالکو گفت: امید است بازیکنان تیم آلومینیوم هفته آتی یک بازی جوانمردانه پیروز میدان باشند و به لیگ برتر صعود کنند چرا که این برد افتخار ماندگاری برای ورزش استان خواهد شد.

به گزارش برنا از اراک، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی  به منظور ایجاد روحیه و انگیزه در تمرین تیم فوتبال آلومینیوم اراک حضور یافتند و از نزدیک با بازیکنان و کادر فنی تیم گفتگو کردند.

 بنا بر این گزارش ،  احمد مجیدی طی این بازدید در جمع بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان داشت : به طور حتم بازیکنان این تیم با همت و غیرت خود تیم فوتبال "داماش گیلان" را در خانه شکست می دهند و با این برد شیرین ، مردم استان و به ویژه جوانان شهر اراک را که طرفدار تیم های ورزشی بالاخص فوتبال هستند، را شادمان می کنند .

وی افزود : بازی پیش رو یک بازی معمولی فوتبال نیست از این رو امیدواریم با یاری خداوند متعال ، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک، افتخارآفرینی کنند و نام "اراک "را برای همیشه در فوتبال کشور ماندگار کنند .

مجیدی با اشاره به بازی پیش رو خاطر نشان کرد:  شرایط جدول رقابت ها به شکلی است که این امکان وجود دارد ، خدای نکرده  در دیدار آخر  آلومینیوم ،  از سوی تیم رقیب، شاهد اقدامات ناجوانمردانه ای باشیم اما بر این باور هستیم که به واسطه همت و غیرت بازیکنان و کادر فنی زیرک، در  این دیدار پیروز می شویم  و به لیگ برتر صعود می کنیم .

گفتنی است یکشنبه هفته آتی ۲۶مردادماه ، در هفته آخر رقابت های لیگ دسته اول  تیم فوتبال آلومینیوم اراک به مصاف تیم داماش گیلان می رود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز