استاندار مرکزی:

آلومینیوم کمتر از یک قدم دیگر تا صعود به لیگ برتر فاصله دارد / شرایطی ایجاد می شود که طرفداران، جشن صعود را برگزار کنند

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۹:۴۶
کد خبر: ۱۰۴۲۷۸۰
آلومینیوم کمتر از یک قدم دیگر تا صعود به لیگ برتر فاصله دارد / شرایطی ایجاد می شود که طرفداران، جشن صعود را برگزار کنند
استاندار مرکزی از عملکرد تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تقدیر کرد.

به گزارش برنا از اراک ، سیدعلی آقازاده شب گذشته در حاشیه بازدید از تمرینات تیم آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران افزود: خوشبختانه بهترین نتایج تاریخ فوتبال اراک در لیگ دسته اول در فصل جاری حاصل شده و کمتر از یک قدم دیگر تا صعود به لیگ برتر فاصله داریم. امروز هم به همراه تعدادی از مسئولان استان از جمله مدیرعامل مجتمع ایرالکو، شهردار، اعضای شورای شهر و فرماندار اراک و مدیرکل ورزش و جوانان استان از تمرینات تیم بازدید و حمایت کامل خود را اعلام کردیم.

استاندار مرکزی  گفت: متاسفانه در این بازی حساس از حضور تماشاگران به خاطر مسائل بهداشتی کرونا محروم هستیم،  اما تمهیدات لازم برای مشتاقان در خارج از استادیوم با نصب تلویزیون های شهری فراهم و شرایطی ایجاد می شود که طرفداران، جشن صعود را برگزار کنند.


وی ادامه داد: انصافا عملکرد مدیریت و کادر فنی و هیات مدیره باشگاه آلومینیوم جای تحسین و خسته نباشید دارد، در بازی با مس کرمان هم بازیکنان ما جانانه بازی کردند و تیم مس که از تیم های خوب امسال است را در کرمان شکست داده و خود را به مکان دوم رساندند.

آقازاده گفت: روز یکشنبه و در هفته پایانی مسابقات، تیم آلومینیوم به یک پیروزی که قابل دسترس هم است، نیاز دارد و امیدوارم در پایان بازی بتوانیم جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: بابت پیروزی برابر مس کرمان مدیرعامل ایرالکو قول پاداش داد که طی چند روز آینده پرداخت می شود، همچنین در صورت صعود تیم به لیگ برتر، از سوی شورای شهر اراک 400 میلیون تومان به عنوان پاداش پرداخت می شود.

آقازاده گفت: از همه مردم به خصوص جوانان ورزش دوست استان که تیم را در چند سال اخیر و البته فصل جاری حمایت کردند، همچنین مجتمع ایرالکو تشکر می کنم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ما می توانیم یکشنبه آینده بعد از بازی با داماش جشن صعود را برگزار و پیروزی صعود به لیگ برتر را در آعوش بگیریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز