علیزاده بعنوان رئیس جدید هیئت کشتی آذربایجان شرقی انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۹:۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۲۸۰۴
علیزاده بعنوان رئیس جدید هیئت کشتی آذربایجان شرقی انتخاب شد
  مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی به ریاست  بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان و با حضور عسگری دبیر فدراسیون کشتی برگزار و علی علیزاده به عنوان رئیس جدید آن هیئت بمدت چهار سال انتخاب شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،علیزاده در مرحله چهارم انتخابات با کسب ۹ رای از ۱۷ رای توانست بمدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیئت کشتی استان انتخاب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان با بیان اینکه تمامی کاندیدا ها احساس مسئولیت کرده و در انتخابات حضور داشتند گفت: تشکر میکنم از زحمات شهرستان ها، مربیان و داوران که درباره هیئت کشتی زحمت می کشند و با تلاش های خود هیئت کشتی استان را یاری می کنند.

او ادامه داد: خوشحالم که فدراسیون کشتی حرکت خوبی در خصوص جوان گرایی و سپردن کمیته ها به جوانان انجام داده است و نتیجه این جوان گرایی در طول مدت ثمرات خود را نشان خواهد داد.

بهتاج ادامه داد: کشتی با بسیاری از هیئت های ورزشی استان فرق دارد چرا که کشتی در ۲۱ شهرستان استان جمعیت بسیار گسترده ای را دارد و جزء ورزشی هایی است که در تمامی هیئت های شهرستان ها فعال هستند، بنابراین یک روحیه جمعی لازم است تا با مدیریت صحیح به تمام ورزشکاران در گوشه و کنار استان رسیدگی کرد‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز