اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی :

نیروی انتظامی باعث زینت کشور و پیشگام در خدمت‌رسانی به مردم است

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۴:۳۱
کد خبر: ۱۰۴۲۸۴۲
نیروی انتظامی باعث زینت کشور و پیشگام در خدمت‌رسانی به مردم است
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی باعث زینت کشور و پیشگام در خدمت‌رسانی به مردم است افزود: در سال‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی در خدمت‌رسانی به مردم و ارتقا امنیت به دست آورده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: نیروی انتظامی توانسته با هدایت‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب و جان و مال مردم باشد و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

وی ادامه داد: جزو سازمان‌هایی هستیم که بعد از دوران دفاع مقدس هنوز باب شهادت در آن باز است و ماهانه تعدادی از همکاران در مصاف کسانی که نا امن کننده کشور هستند به شهادت می‌رسند.

اشتری تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا همکارانم از مرز تا روستاها در خدمت مردم هستند.

وی اظهار داشت: امنیت در خراسان جنوبی برگرفته از حضور مردم ولایی و نجیب و علمای بزرگی است که از نظر کاهش جرایم و وقوع حوادث ناامن کننده در رتبه خوبی قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی باعث زینت کشور و پیشگام در خدمت‌رسانی به مردم است افزود: در سال‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی در خدمت‌رسانی به مردم و ارتقا امنیت به دست آورده‌ایم.

وی بیان کرد: شاخص‌ها که بررسی می‌شود همیشه این ادعا وجود دارد که نیروی انتظامی مجموعه رو به رشدی بوده و هر روز خدمت به مردم بیشتر شده است.

اشتری تصریح کرد: با همتی که همکاران در استان خراسان جنوبی داشتند به خصوص اقدامات شایسته سردار شجاع در پنج سال گذشته اقدامات زیرساختی و زیربنایی قابل توجهی صورت گرفته و همیشه در ارزیابی‌ها خراسان جنوبی جزو استان‌های با رشد خوب بوده است.

وی ادامه داد: با اینکه احکام نیروی انتظامی سه ساله هست اما با توجه به خدمات سردار شجاع ۲ سال ماموریت ایشان در خراسان جنوبی تمدید شد و پس از مراسم تکریم و معارفه در خراسان جنوبی وی به عنوان فرمانده مرزبانی خراسان رضوی معرفی خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: برای جایگزین وی هم مراحلی در ستاد مورد بررسی قرار می‌گیرد که با توجه به این معیارها سرهنگ ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی خراسان جنوبی منصوب می‌شود.

وی تاکید کرد: توقع داریم سرهنگ فرشید حرکت رو به سرعتی را در استان داشته باشند و به طور حتم این شتاب باید با همراهی نماینده ولی فقیه در استان باشد.

اشتری با بیان اینکه امروز علاوه بر بحث تحریم‌ها از لحاظ اعتباری در وضعیت خوبی نیستیم تصریح کرد: اعتباراتی که می‌گیریم کفاف ماموریت‌ها را نمی‌کند اما با روحیه جهادی کارکنان کار جلو می‌رود.

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری با همه کمبودهای اعتباری، کارکنان این ستاد بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی را به نیازمندان اهدا کردند که امیدواریم این روحیه همواره ارتقا یابد.

سردار اشتری عصر روز گذشته( سه‌شنبه) وارد خراسان جنوبی شد و تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان از مهمترین برنامه‌های وی است.

سرهنگ ناصر فرشید که امروز به عنوان فرمانده انتظامی خراسان جنوبی معرفی می‌شود قبل از این جانشین فرماندهی انتظامی کرمان بوده است.

 
 

 

نظر شما