مرحله دوم رزمایش ملی «ایران همدل» در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۳:۴۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۴۳۰۶۱
مرحله دوم رزمایش ملی «ایران همدل» در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله دوم رزمایش ملی «ایران همدل» همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری اظهار داشت: عنوان این رزمایش ملی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد «اطعام حسینی» است و تا پایان ماه صفر امسال مصادف با ۲۶ مهرماه نیز ادامه دارد. 

وی افزود: مهمترین هدف اجرای این رزمایش ملی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان های کشور اطعام افراد و خانوارهای نیازمند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مشارکت و همراهی مردم نوعدوست این استان و نیکوکاران بومی و غیربومی در مرحله نخست رزمایش ملی «ایران همدل» مطلوب و رضایت بخش بوده است. 

مبشری عنوان کرد: مرحله نخست این رزمایش ملی ماه رمضان امسال و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد. 

وی ابراز داشت: بر اساس این رزمایش ملی ۱۸ آشپزخانه مهدوی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد و بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال تهیه و بین افراد و خانوارهای نیازمند استان توزیع شد. 

مبشری گفت: در مرحله دوم رزمایش ملی «ایران همدل» نیز غذای گرم و بسته ‌های غذای خشک بین افراد و خانوارهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز