استاندار مرکزی؛

 تمام مناطق شهر و روستای استان تحت پوشش اینترنت قرار گیرد

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۶:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۳۳۳۴
 تمام مناطق شهر و روستای استان تحت پوشش اینترنت قرار گیرد
 استاندار مرکزی گفت : برای سال تحصیلی جدید در راستای آموزش های الکترونیک و بهره گیری دانش آموزان از شبکه " شاد " ، نیاز است تمامی مناطق شهر و روستا در سطح استان تحت پوشش کامل قرار گیرند که در این راستا نیاز است مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری تمام زیرساخت های لازم را فراهم کند. 

به گزارش برنا از اراک سید علی آقازاده در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی در زمینه سوادآموزی و فعالیت های انجام شده از استان های برتر و مطرح کشور طی چهار سال متوالی بوده است که امید است پس از این نیز اعضای شورای آموزش و پرورش حمایت های لازم را در این خصوص داشته باشند و این مهم استمرار داشته باشد.

وی افزود : استان مرکزی همواره در حوزه های فرهنگی ، دینی ، تربیتی و آموزش و پرورش سرآمد استان های دیگر است که آمارهای رسمی گواه این مطلب است .

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه پروژه مهر نیز مورد حمایت این شورا می باشد گفت : سال گذشته ۳۰۰ میلیون ریال به الگوهای جهادی تخصیص یافت که در سال جاری این مساعدت ها به یک میلیارد ریال افزایش می یابد.

آقازاده خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت دانشگاه ها به ویژه دانشگاه صنعتی بیشترین بهره گیری را داشته باشیم چرا که سهم مدارس دولتی از قبولی های برتر کنکور مطلوب نیست که این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز