سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

۷ اردوگاه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی واگذار می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۲:۵۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۳۵۸۳
۷ اردوگاه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی واگذار می‌شود
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری هفت اردوگاه گردشگری استان به بخش خصوصی خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مجید صفایی در نشست با مسئولان برنامه و بودجه استان، گفت: این اردوگاه ها با چشم‌انداز توسعه گردشگری به‌صورت 20 ساله به بهره‌بردار بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام با هدف تحقق شعار جهش تولید صورت می‌گیرد، تصریح کرد: ایجاد اشتغال، رونق صنعت گردشگری و افزایش زیرساخت‌های گردشگری از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل در سال 99 است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ظرفیت همه شهرستان‌های استان برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه گردشگری استفاده شده است، گفت: اردوگاه آبشار بهرام بیگی، کمپینگ گردشگری پارک جنگلی یاسوج، اردوگاه گردشگری آبشار کمردوغ کهگیلویه، اردوگاه گردشگری چشمه بلقیس چرام، اردوگاه گردشگری تنگ ماغر بهمئی، اردوگاه گردشگری بی‌بی حکمیه گچساران و منطقه گردشگرپذیر موگرمون لنده برای سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: طبق توافق‌های صورت گرفته سرمایه‌گذاران در این مناطق در راستای رونق صنعت گردشگری و افزایش زیرساخت‌های گردشگری تلاش دوچندان انجام می‌دهند.

 

نظر شما