سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

یک مورد فوتی جدید ناشی از کرونا در استان /افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۴ مرداد ۹۹ به۷۰ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۳۸۱۱
یک مورد فوتی جدید ناشی از کرونا در استان /افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۴ مرداد ۹۹ به۷۰ نفر رسید
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 70 نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه یک مورد فوتی جدید ناشی از کرونا در استان گزارش شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: در بیست و چهارمین روز از مردادماه، 180 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 64 نفر مبتلای قطعی و ١١ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 3428 مورد گزارش شده است.

دکتر یزدان پناه تصریح کرد: از 185 نمونه دریافت شده از بیماران، متاسفانه جمع کثیری از آنها به کووید 19 مبتلا بودند. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک کرده، دست‌ها را به هیچ‌وجه به صورت خود نزنند، فاصله ۲ متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کرده، در تجمعات شرکت نکرده و در یک‌کلام کرونا را جدی بگیرند.

وی یادآور شد: ما مجبور به ادامه زندگی با کرونا و تحمل آن تا زمان کنترل بیماری هستیم، باید روزمرگی خود را همراه با دستورالعمل های بهداشتی به نحوی ادامه دهیم که به اطرافیانمان آسیبی وارد نکنیم.

 

نظر شما