اعزام ۴۰۰مبلغ به مناطق مختلف استان

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۴۲۷۴
اعزام ۴۰۰مبلغ به مناطق مختلف استان
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: در ایام محرم ۴۰۰ مبلغ و روحانی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان گفت: در ایام محرم ۴۰۰ مبلغ و روحانی مقیم و غیرمقیم به مناطق مختلف استان اعزام می‌شود.

حجت الاسلام سید رضا افتخاری افزود: ایام محرم را در پیش داریم که محرم امسال با توجه به شرایط کرونایی تفاوت‌هایی با سال‌های قبل دارد.
 
افتخاری تاکیدکرد : مسئولان، هئیت‌های عزاداری، وعاظ و شرکت کنندگان بستر لازم را برای عزاداری با حفظ سلامتی مردم فراهم کنیم، سلامتی مردم در برگزاری عزاداری محرم خط قرمز ما است.

وی اظهار داشت: تلاش می‌شود در محرم امسال به مباحث محتوایی پرداخته شود و تلاش داریم به منظور اقدامات و کمک‌های مومنانه و مواسات باشد.
 
وی بیان کرد: حتی الامکان مراسم عزاداری محرم در فضای باز برگزار شود و انتظار داریم تا جایی که امکان دارد برای عزاداری محرم خیابان‌ها مسدود نشوند.
 
وی با بیان اینکه تلاش داریم با همکاری مردم روضه‌های خانگی را راه اندازی شود، ادامه داد: برنامه‌ای هم از طریق صدا و سیما پخش می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: عزاداران باید با ماسک در مراسم عزاداری محرم حضور پیدا کنند که سعی داریم ماسک مورد نیاز عزاداران براهم شود، استفاده از طبل و سنج ممنوع است و ساعات عزاداری نسبت به سال‌های قبل کمتر می‌شود.
 
افتخاری ادامه داد: پذیرایی در مراسم عزاداری محرم به صورت بسته بندی انجام خواهد شد و برای نذر نیز باید به صورت بسته بندی باشد و انتظار داریم که نذورات در حوزه اقلام مورد نیاز جهت پیشگیری از کروناویروس انجام شوند.

وی تاکید کرد: هیات‌های عزاداری باید در سامانه" بیرق" مربوطه ثبت نام کنند، با همکاری مردم و مسئولان سعی می‌کنیم فضای لازم را فراهم کنیم و هیات‌ها عزاداری حق برگزاری مراسم بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و داشتن مجوز از اداره کل تبلیغات اسلامی را ندارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز