معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی؛

استفاده ۸۲ درصدی مردم اراک از ماسک

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۴۳۰۰
استفاده ۸۲ درصدی مردم اراک از ماسک
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: تیم‌های نظارت بهداشت استان گزارش داده‌اند میزان استفاده از ماسک در دلیجان ۴۵ درصد و رعایت پروتکل های بهداشتی ۷۵ درصد است.

به گزارش برنا از اراک،  دکتر جواد نظری در جلسه پدافند زیستی استان مرکزی افزود: همچنین مردم شهرستان کمیجان در زدن ماسک ۵۵ درصد، رعایت پروتکل ۸۰درصد، مردم تفرش هم در رعایت ماسک و هم رعایت پروتکل  ۷۵ درصد، مردم  اراک در زدن ماسک ۸۲ درصد در رعایت پروتکل های بهداشتی  ۸۶ درصد، مردم خنداب در زدن ماسک ۵۰ درصد و پروتکل های بهداشتی ۸۶ درصد رعایت می‌کنند.

وی اظهار داشت: مردم شهرستان محلات هم در زدن ماسک و هم پروتکل‌های بهداشتی  ۴۵ درصد، مردم فراهان با کمترین میزان زدن ماسک در استان با۴۰ درصد و رعایت پروتکل ۷۰ درصد، مردم شازند در زدن ماسک ۴۲ درصد و رعایت پروتکل بهداشتی ۴۴ درصد و مردم آشتیان نیز هم در زدن ماسک و هم پروتکل های بهداشتی ۸۰ درصد رعایت می‌کنند.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: دانشگاه در تلاش است تا دو پویش شست و شوی دست و زدن ماسک را در استان عملیاتی کند بنابراین از همگان برای انجام این پویش کمک می‌طلبد.

 

نظر شما