مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خبرداد:

ورود بسیج مهندسین به راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۵۰۸۴
ورود بسیج مهندسین به راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد خراسان جنوبی
پارسا بیان کرد: در راه اندازی واحد های غیرفعال بسیجیان و مهندسین متخصص داخل استانی به ما کمک خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست تخصصی حوزه صنایع کوچک با موضوع شتابدهی به راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان با حضور مهدی پارسا مدیرعامل، مرتضی عابدینی معاون صنایع کوچک شرکت و ارغشی مدیرمرکز خدمات فن آوری و کسب و کار شهرک صنعتی بیرجند برگزار شد.

مهدی پارسا ضمن تاکید بر تحقق شعار سال گفت: یکی از مهمترین اولویت های شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی تحول، شتابدهی و لمس تغییرات در واحدهای تولید توسط مردم دانست.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری مردم نگاه ویژه به تولید دارند افزود: تمامی خدمات و منافع تولید باید برای مردم و صنعتگران این حوزه باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده 20 واحد تولیدی در سالجاری مجدد به چرخه تولید بازخواهند گشت که خوشبختانه با تلاش همکارانم در معاونت صنایع کوچک، سازمان صمت، مدیران واحدهای تولیدی و دستگاه های خدمات رسان 5 واحد به چرخه تولید بازگشته است.

وی یادآورشد: در برخی از واحد های تولیدی راکد خط تولید محصول تغییر و در برخی از واحد ها باید بدنه مالی تقویت و در تعدادی هم با همکاری و آگاهی مدیرواحد به سرمایه گذار جدید واگذار خواهد شد.

 

نظر شما