تشکیل ستاد سلامت پیشگیری از کرونا درشهر پاتاوه / نزدیک شدن به وضعیت قرمز

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۵۱۴۷
تشکیل ستاد سلامت پیشگیری از کرونا درشهر پاتاوه / نزدیک شدن به وضعیت قرمز
فرماندار دنا از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا درشهر پاتاوه خبر داد‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ عبدالحمیدپناهی فرماندار دنا  اظهار داشت: هر روزه به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی هر روز در گوشه ای از این شهرستان شاهد شیوع مجدد ویروس کرونا هستیم که علیرغم هشدارهای لازم به راحتی به استقبال گردشگران،مسافران وتجمعات مراسمات عمومی می روند.

رئیس ستاد مدیریت بحران دنا گفت:مراکز شهرها خصوصا در سی سخت و پاتاوه به دلیل قرار گرفتن در مرکز ثقل ورودی بیش از دیگر شهرها مورد تهدید جدی قرار گرفته اند.

پناهی با یاد آوری به تذکرات گذشته گفت:توصیه های بهداشتی تاکنون شهروندان توجهی زیادی نداشته اند و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی به راحتی در تجمعات،جشن عروسی، خاکسپاری شرکت و این خود به راحتی باعث انتقال ویروس به دیگران بوده که نیاز هست مردم برای حفظ سلامتی خود و خانواده در خانه بمانند و کمتر از خانه بیرون بیایند.

وی عنوان کرد:بنا بر مبتلا شدن عده ای از شهروندان در مرکز بخش پاتاوه با نزدیک شدن به وضعیت قرمز هشداری که به همه شهروندان داده می شود که اگر رعایت نشود شاهد مرگ عزیزان خود هستیم.

فرماندار دنا ادامه داد:شهر پاتاوه به جهت قرار گرفتن در مسیر جاده اصلی و ازدحام مسافران در مغازه ها باعث تشدید و انتقال ویروس به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک،دستکش،مواد ضدعفونی گردیده و امروز شاهد مبتلا شدن همشهریان در شهر پاتاوه شده ایم.

پناهی در پایان افزود:توصیه ها و تذکرات مورد توجه قرار نگرفته و با تشکیل ستاد مدیریت سلامت بخش از کسانیکه که رعایت نکنند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز