شمار قربانیان کرونا تا ۲۷ مرداد ۹۹ در استان به ۷۱ نفر رسید/ فوت یک بیمار جدید در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۸:۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۵۵۰۰
شمار قربانیان کرونا تا ۲۷ مرداد ۹۹ در استان به ۷۱ نفر رسید/ فوت یک بیمار جدید در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 71 نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه یک بیمار 61 ساله گچسارانی بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: در بیست و هفتمین روز از مردادماه، 202 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 80 نفر مبتلای قطعی و 13 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 3580 مورد گزارش شده است.

دکتر یزدان پناه اظهار داشت: از 176 نمونه دریافت شده از بیماران، 96 درصد نمونه های مثبت در شهرستان های بویراحمد(٤٥)،کهگیلویه(٣٧) و گچساران(١٤) بود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: تاکید می‌کنیم چنانچه بخواهیم به سلامت از برهه حساس کووید19 عبور کنیم لازم است دستورالعمل های بهداشتی فردی و اجتماعی را به شیوه صحیح رعایت کنیم.

وی اظهار داشت: ضروری است فاصله فیزیکی خود را رعایت کنید، از حضور در تجمعات و مراسمات ترحیم، تشییع، عروسی و دورهمی ها خودداری کرده و چنانچه مجبور به حضور در مکان های سربسته و شلوغ هستید فاصله حداقل یک و نیم متری را رعایت و از ماسک استفاده کنید.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر این بیماری درمان قطعی  ندارد و باید در پیشگیری از ابتلا به آن گام برداریم.

 

نظر شما