شکسته شدن رکورد پاسخگویی به سامانه سامد توسط سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۵۵۰۳
شکسته شدن رکورد پاسخگویی به سامانه سامد توسط سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد
سرپرست مخابرات منطقه استان کهکیلویه و بویراحمد ، با حضور در استانداری از طریق سامانه سامد به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات هم استانی های عزیز بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید محمد هادی امیری در بازه زمانی تعریف شده به ۵۰ مورد تماس  مردمی پاسخ و دستورات لازم را جهت بررسی مشکلات و مطالبات آنها صادر کردند و با توجه به تعداد تماس های دریافتی پاسخ داده شده  ، برای اولین بار رکورد پاسخگویی از طریق سامانه سامد توسط مخابرات منطقه شکسته شد.

سیدمحمد هادی امیری در حاشیه این برنامه گفت :مشترکین مخابرات می توانند مطالبات ودرخواست های خود را از طریق سامانه های رایگان مخابراتی پیگیری و همکاران در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی درخواست ها ومطالبات آنها  اقدام می کنند‌.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد نحوه ی عملکرد سامانه های  مخابراتی را این گونه جهت اطلاع مشتریان مخابراتی  تشریح نمود:

۱_سامانه تلفنی ۲۰۰۰: دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول و وصل آنی آن بعد از پرداخت قبض

۲_سامانه تلفنی ۲۰۲۰:پشتیبانی ،فروش وخدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ( ADSL)

۳_سامانه تلفنی ۲۰۱۰:پشتیبانی ورفع خرابی خطوط مشترکین تجاری

۴_سامانه تلفنی ۲۰۱۱۷:رفع خرابی خطوط تلفن ثابت

۵_سامانه تلفنی ۱۱۸:پاسخگویی اطلاعات تلفنی

بر اساس همین گزارش ؛محمود مومن نسب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر وتشکر از حضور سرپرست مخابرات منطقه گفت: برای اولین بار شاهد ترافیکی از حجم سوالات مردمی بودیم که درایت و آمادگی مهندس امیری در پاسخ گویی ستودتی است وامید می رود مطالبات ودرخواست های هم استانی های عزیز بررسی ومرتفع گردد.

مو من نسب افزود؛ سامانه سامد فعالیت همه جانبه دارد و به طور متوسط ماهانه یکی از مدیران استانی در مرکز ارتباطات مردمی حضور می یابد و به صورت تخصصی به درخواست‌های مختلف مردم پاسخ می دهند.

محمود مؤمن نسب درپایان گفت : این شبکه مورد استقبال بالای مردم قرار گرفته و تاکنون ۷۰ درصد از درخواست‌ها که قابلیت اجرا و بر اساس قانون و دستورالعمل‌ها را داشته پاسخ گرفته‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز