درخشش دانشگاه یاسوج در جشنواره ملی رویش/ کسب دو مقام اولی کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه یاسوج

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۵۴:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۵۶۹۹
درخشش دانشگاه یاسوج در جشنواره ملی رویش/ کسب دو مقام اولی کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه یاسوج
دو کانون فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه یاسوج توانستند در هشتمین جشنواره ملی رویش به مقام اول دست یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ اختتامیه هشتمین جشنواره ملی رویش ویژه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشگاه‌های سراسر کشور به صورت آنلاین با حضور دکتر منصور غلامی مقام عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و خانم دکتر معصومه ابتکار معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور و همچنین دکتر غفاری معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این رقابت سنگین بیش از ۵۰۰۰ کانون از دانشگاه‌های کشور با ارایه بیش از ۱۶ هزار اثر و تولیدات فرهنگی با هم رقابت داشتند که دو کانون از دانشگاه یاسوج در هشتمین جشنواره ملی رویش مقام اول را کسب کردند.

این دو کانون یعنی کانون اجتماعی نفس پاک و کانون اندیشه و فرهنگ خبر و رسانه به خاطر برنامه های برگزار شده در سالهای ۹۷ و ۹۸ موفق به کسب این مقام‌ها شدند.

محصول نهایی دستاوردهای ارزشمند و فرهنگی این دو کانون نتیجه عملکرد و فعالیت و نبوغ دانشجویان فعال فرهنگی عضو این کانون‌ها و متولیان امر فرهنگ و امور اجتماعی در دانشگاه یاسوج در سالهای ۹۷ و ۹۸ می‌باشد که اینک نمود پیدا کرده و در سطح ملی درخشیده است.

دکتر احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج با اظهار خرسندی از نتیجه به دست آمده اظهار داشت: من با توجه به توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه یاسوج و برنامه‌ریزی دقیق و بنیادی فرهنگی اجتماعی در دانشگاه انتظار این نتیجه را داشتم.

وی گفت: خوشبختانه در سالهای اخیر دانشگاه یاسوج در عرصه‌های جهانی و ملی مقام‌های درخشانی را از لحاظ رنکینگ و جایگاه علمی به دست آورده که موجب تحسین و تقدیر است.

رئیس دانشگاه یاسوج ادامه داد: بدون شک رشد و ارتقا علمی با توسعه و پیشرفت مسائل فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه هم چون دوبال هستند که دانشگاه و دانشجویان را به اوج می رساند و دانشگاه را به قطب فرهنگی و علمی تبدیل می نماید.

رئیس دانشگاه یاسوج از همه کسانی که در به دست آوردن این مقام‌ها موثر بوده‌اند به ویژه دانشجویان خلاق و پرتلاش این عرصه و مسئولین و متولیان فرهنگی دانشگاه به ویژه معاونت دانشجویی فرهنگی وقت دانشگاه جناب دکتر نیکدل قدردانی و سپاسگزاری نموده و این دستاوردها را به همه دانشگاهیان و جامعه علمی استان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که این افتخارات با درخشش بیشتر در آینده ادامه داشته باشد.

دکتر عریان یادآور شد: با توجه به اهمیت این دستاورد در آینده ای نزدیک که انشاالله بیماری کرونا تخفیف پیدا کرده و سلامتی عزیزان به مخاطره نیفتد از کلیه عوامل و متولیان امر که در بدست آمدن این نتیجه موثر بوده اند در جلسه ای رسمی و حضوری تجلیل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز