مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

امسال یک هزار و ۱۱۳خانوار مدجو بیمه تامین اجتماعی شدند/در سال جاری ۱۸میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های اشتغالزایی هزینه شده است

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۰:۳۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۴۶۰۴۷
امسال یک هزار و ۱۱۳خانوار مدجو بیمه تامین اجتماعی شدند/در سال جاری ۱۸میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های اشتغالزایی هزینه شده است
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:یک هزار ۱۱۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد این استان از ابتدای امسال تاکنون بیمه تامین اجتماعی شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: رسانه ها در حمایت از کمیته امداد وجلب اعتماد عمومی نقش برجسته ای دارند ومی توانند همراهان خوبی برای این نهاد باشند.

مبشری افزو ششد: ۲۵درصد استان با جمعیت ۱۱۴هزار ۴۹۲نفر تحت حمایت این نهاد هستند.

وی گفت :از جمعیت فوق ۳۰هزار ۹۹۷خانواده مددجوی عادی ومابقی مدجویان تبصره ۱۴هستند.

به گفته ی وی زنان سرپرست خانوار ،ایتام و افراد ۶۰ سال به بالا مددجویان عالی بوده و مددجویان تبصره ۱۴کسانی هستن که از شرایط بد اقتصادی برخوردار هستند‌.

مبشری با تصریح رسالت کمیته امداد در توانمند سازی و ایجاد اشتغال پایدار ادامه داد:در سال گذشته ۳هزار ۳۱ طرح اشتغالزایی با اعتبار یکصد میلیارد تومان اجراه شده که از ابتدای سال جاری نیز ۵۴۱ طرح اشتغال با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان برای نیازمندان اجرا شده است.

وی اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون ۷۸هزار درخواست در زمینه های مختلف تحصیلات قرض الحسنه،درمان ،هزینه و کمک های موردی به کمیته امداد رسیده که به آنها پاسخ داده شده است‌.

مبشری ابراز کرد:در این ایام شیوه بیماری کرونا به ۸ هزار ۹۰۰خانواده نیازمند که ۹۵ درصد این افراد تحت پوشش کمیته امداد نبوده اند با اعتبار ۳ میلیارد تومان کمک شده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در رزمایش همدلی برای کمک به نیازمندان بیان کرد: در مرحله اول این طرح که در ماه مبارک رمضان اجرا شده ۱۵۳ هزار پرس غذای گرم و ۳۳ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توضیح شده است.

وی با اعلام مرحله دوم رزمایش ایران همدلی با عنوان اطعام حسینی از کلیه مردم خواست نذورات غیره نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد ومراکز نیکوکاری تحویل دهند‌.

وی گفت: یک هزار ۱۳خانوار مددجوی این نهاد از حمایت های تامین اجتماعی برخوردار شدند که ۳۸۴ نفر آنها زنان سرپرست خانوار و ۶۲۹ نفر دیگر مجری طرحهای اشتغالزایی هستند که در این راستا ۴ میلیارد ۷۷۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مبشری توانمند سازی ارتقای سطح اعتمادبه‌نفس ،امید به آینده وحفظ منزلت اجتماعی مددجویان را از مهمترین اهداف بهره مندی این افراد از بیمه تامین اجتماعی دانست.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز