آغاز رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۶۲۷۴
رزمایش سایبری بیمه سلامت در هفت استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، کردستان، چهارمحال بختیاری، مازندران و تهران آغاز شد‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز این رزمایش در استان گفت: حضور بیشتر حوزه سلامت در بحث اطلاع رسانی دیجیتال دغدغه ای است که پیگیری شده است و ادامه دارد.

دکتر وحید مجیدی افزود:شرایط اطلاع رسانی در دنیا تغییر کرده است و اگر در فضای مجازی نتوانیم حضور موثری داشته باشیم دچار مشکل خواهیم شد‌.

وی با اشاره بههجمه اطلاع رسانی در طی ماه های گذشته در حوزه سلامت گفت: اگر نتوانیم خوب توضیح دهیم و اطلاعات کامل را ارائه دهیم قافله را باخته ایم‌.

مجیدی با تاکید بر تلاش این مجموعه در راستای تحقق دولت الکترونیک گفت: بیمه سلامت علارغم اینکه سلامت را مد نظر قرار می دهد یک سازمان الکترونیک محور است.

وی ضمن تقدیر از خدمات فعالان رسانه ای گفت: معتقدیم رسانه ها حامیان مردم در حوزه سلامت هستند واگر رسانه ها اخبار و اطلاعات مورد نیاز مردم را خوب و صحیح انتقال دهند آرامش در بین مردم بیشتر حاکم خواهد شد.

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با اشاره به خدمات خبرنگاران در همه گیری کرونا گفت:در بحث کرونا علاوه بر عملکرد حاکمیت بحث اطلاع رسانی قدم بزرگی عزیزان در حوزه رسانه برداشتند و این خدمات قابل تقدیر است.

مجیدی با اشاره به اهداف این رزمایش گفت: هدف در این رزمایش بالا بردن چرخش اطلاعات سازمان بیمه سلامت به عنوان یک سازمان خدمت گذار است.

وی با اشاره به برنامه های این سازمان در توسعه دولت الکترونیک گفت: سال گذشته استان آذربایجان شرقی به همراه چهار استان دیگر به عنوان پایلوت نسخه نویسی الکترونیکی در مطب ها انتخاب شد و با عملکرد خوبی که وجود داشت از پایلوت خارج شدیم و تمام کشور وارد شد.

وی افزود: در حال حاضر بالغ بر ۱۴ هزار موسسه در کل کشور به صورت الکترونیکی نسخ را ارسال می کنند و تنها با دست داشتن یک کد ملی احراز هویت انجام می شود.

مدیرعامل بیمه سلامت استان، ادامه داد: حدود ۵۶۰ موسسه در سطح استان و ۸۰۰ مطب در این طرح وارد شدند و حدود ۵۰۰ هزار نسخه الکترونیک صادر شده است.

مجیدی گفت: ارسال الکترونیک اسناد بستری نیز در دستور کار ما قرار دارد و امسال تمامی موسسات غیر دانشگاهی از شهریور ماه اسناد را به صورت الکترونیکی ارسال خواهند کرد و با استفاده از کد ملی خدمات ارائه می شود‌.

خبرنگار: بردباری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز