۲۲ هزار و ۶۰۰ داوطلب چهارمحال و بختیاری در کنکور سراسری رقابت می‌کنند

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۴۶۷۹۴
۲۲ هزار و ۶۰۰ داوطلب چهارمحال و بختیاری در کنکور سراسری رقابت می‌کنند
رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: با آغاز کنکور سراسری از روز چهارشنبه (۲۹ مرداد) ۲۲ هزار و۶۰۰ داوطلب از استان در گروه‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید کریمی در ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: از مجموع این داوطلبان ۵۹.۶ درصد زن و ۴۰.۴ درصد داوطلبان مرد هستند.

او ادامه داد: کنکور سراسری در استان در ۶ حوزه برگزار می‌شود که در حوزه شهرکرد ۱۰ هزار و ۴۴۶ داوطلب، در حوزه لردگان پنج هزار و ۷۰۱ داوطلب، در حوزه بروجن ۲ هزار و ۹۹۶ داوطلب، در کوهرنگ ۳۱۸ داوطلب، در حوزه اردل ۸۳۷ داوطلب و در حوزه فارسان ۲ هزار و ۳۳۳ داوطلب برای کسب صندلی دانشگاه به رقابت می‌پردازند.

کریمی با اشاره به برگزاری کنکور گروه هنر، تصریح کرد: در این گروه یک هزار و ۳۱۶ داوطلب زن و ۵۰۳ داوطلب مرد حضور داشتند.

رئیس دانشگاه شهرکرد خاطر نشان کرد: در گروه‌ ریاضی نیز یک هزار و ۶۷۹ داوطلب، در گروه انسانی ۶ هزار و ۷۹۹ داوطلب، در گروه تجربی ۹ هزار و ۷۳۶ نفر و در گروه زبان‌های خارجی ۲ هزار و ۵۷۶ نفر  به ترتیب در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه رقابت می‌کنند.

کریمی افزود: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری درنظر گرفته شده است و تلاش شده با افزایش تعداد حوزه‌ها و مراقبین به نحو مطلوبی این رقابت بزرگ علمی را برگزار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز