فرمانده سپاه فتح:

توزیع ۱۳ هزار بسته حمایتی در مرحله دوم کمک های مومنانه

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۶۸۶۱
توزیع ۱۳ هزار بسته حمایتی در مرحله دوم کمک های مومنانه
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت :۱۳ هزار بسته حمایتی در مرحله دوم کمک های مومنانه در بین اقشار مختلف آسیب دیده توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مرحله دوم کمک‌های مومنانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور فرمانده سپاه فتح, نماینده ولی فقیه در استان,  استاندار کهگیلویه و بویراحمد, مسئول دفتر نمایندگی ولی  فقیه در سپاه فتح ، جمعی از فرماندهان و مسئولان دستگاه های اجرایی در یاسوج برگزار شد.

حسین کلانتری در آیین توزیع کمک‌های مومنانه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از سپاه فتح ، بسیج ، مدیران و مسئولان دستگاه اجرایی استان ، اصحاب رسانه و همه کسانی که در جمع‌آوری و بسته‌بندی و توزیع کمک‌های مومنانه اقدام می‌کنند تقدیر کرد و گفت: در عاشورا امام حسین(ع) تا آخرین لحظات دست از امر به معروف و نهی از منکر برنداشت و آنجا هم می‌گوید آنچه که خدا خلق کرده همه می‌روند و تاکید بر ماندگاری‌ها دارد که یکی از ماندگاری‌ها همین اقدام به کمک‌های مومنانه است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب  می فرماید " جوهره اخلاص امام حسین(ع)و یارانش در روز عاشوار باعث ماندگاری اباعبدالله و عاشورا شده است و  اخلاص برای خدا به گونه‌ای است که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز محرم و اباعبدالله(ع) و یارانش زنده نگه داشته می شوند.

استاندر با بیان این که به دلیل کرونا برنامه‌های محرم با مشکل روبرور شده است افزود: با کمک‌های مومنانه در این ایام می‌توان محرم عاشورا را زنده نگه داشت و این صحنه‌ای است که همه با هم هستیم و کسی در نظام جمهوری اسلامی احساس تنهایی نمی کند.

سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد باتشکر از نهاد های حمایتی، ازجمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی حضرت امام خمینی(ره)بیان کرد:در مرحله اول قرار بود ۱۱۴ هزار بسته توزیع شود که خوشبختانه نزدیک به صد هزار بسته در بین اقشار مختلف آسیب دیده توزیع شد و در این مرحله نیز پیش بینی ما توزیع ۱۳ هزار بسته در استان است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: کمیته امدادامام خمینی از۴۰ هزار بسته مشمولان ۸ هزار بسته آن را توزیع نموده وهمچنین ۴۰ هزار پرس غذای گرم نیزدر استان توزیع شده است.

وی افزود: مجموعه سپاه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری درجهت کمک های مومنانه این کمک ها امروز ۳ هزار و۸۰۰ بسته در مرکزاستان وشهرستان بویراحمد در سه مرحله توزیع می شود.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: در شهریورماه نیز ۳هزار بسته لوازم تحریر، کیف وکفش توزیع خواهیم کرد؛ و در مهرماه نیز ۹هزار بسته ورزشی توزیع خواهد شد.

سردارحمید خرم دل عنوان کرد: سامانه ای طراحی کرده ایم که کد ملی ها به وسیله پایگاه های مقاومت بسیج ثبت شده است که این بسته ها به این عزیزان داده می شود وافراد تحت پوشش کمیته امداد وسایر نهاد ها نیز بسته حمایتی خود را از نهاد مربوطه می گیرند.

سردار خرم دل ادامه داد: اگر چه شاید برخی ها دو یا سه بسته هم برده باشند طبق فرموده مقام عظمای ولایت (حضرت آیت الله خامنه ای) نباید حساسیت نشان داد.

سردار خرم دل در پایان اظهار کرد: ویروس منحوس کرونا این خیرات و برکات را هم داشت، و چهره واقعی غرب و اسلام را نشان داد،روزی خواهد رسید که پرچم اسلام درتمامی جهان به اهتزاز در می آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز