مدیر کل تعاون کار و رافاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پیشگامی وزارت تعاون کار در شفاف سازی

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۹:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۷۴۶۲
پیشگامی وزارت تعاون کار در شفاف سازی
وعده وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی در خصوص شفاف سازی عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از راه اندازی سامانه شفافیت توسط وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

نیک مرام گفت: چند سالی است که شفافیت در تصمیم گیری های سیاسی و اقتصادی یک خواسته عمومی شده و افکار عمومی آن را طلب میکند.

وی افزود:وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با راه اندازی سامانه شفافیت پیشگام این موضوع مهم شد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: شفافیت سازی راهکار مبارزه با فساد است و در همین راستا وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی  سامانه شفافیت سازی را رونمایی و ایجاد نموده است.

نیک مرام گفت: تمامی دستگاههای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ملزم به به راه اندازی این سامانه در پایگاه خبری دستگاه خود هستند و باید نسبت به وارد کردن اطلاعات مطابق برنامه های وزارت  کار اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد:جامعه و مردم از چنین اقداماتی استقبال می کنند و مسلما اجرای این برنامه ها باعث افزایش اعتماد و اطمنیان مردم به دولت خواهد شد

وی ادامه داد:وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی  از پیشگامان طرح شفاف سازی در مجموعه دولت هستند که اقدام تحسین برانگیز ایشان باعث پیوستن سایر مجموعه های دولتی  به پویش شفاف سازی خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز