استاندار بوشهر:

چرخ تولید و سازندگی با وجود تحریم‌ها، همچنان می‌چرخد

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۷۵۸۲
چرخ تولید و سازندگی با وجود تحریم‌ها، همچنان می‌چرخد
استاندار بوشهر گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا، چرخ‌های تولید و سازندگی با تلاش‌های خستگی ناپذیر مردان و زنان غیور ایران اسلامی از حرکت باز نایستاده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر به مناسبت هفته دولت با صدور پیامی عنوان کرد: آغازین روز‌های شهریور، مزین به نام و یاد دو اسوه خدمت رسانی صادقانه به مردم شهیدان رجایی و باهنر است که به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

او نوشته است: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان و بازتاب موفقیت‌ها، دستاورد‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین گسترش وحدت، همدلی و امید در جامعه است.

استاندار بوشهر تاکید کرده است: هفته دولت امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، همچنین فرصت گرانبهایی است که خدمات و دستاورد‌های دولت در عرصه‌های مختلف به مردم معرفی شود.

گراوند افزوده است: با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا، نه تنها چرخ‌های تولید و سازندگی با تلاش‌های خستگی ناپذیر مردان و زنان غیور سراسر اسران اسلامی از حرکت باز نایستاده؛ بلکه برگ‌های زرین دیگری از استقامت و پایمردی به کتاب پر افتخار انقلاب اسلامی اضافه شده است.

او، هفته دولت سال ۱۳۹۹ را فرصت مغتنمی برشمرده است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت، از رشادت ها، زحمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان و تلاشگران مدنی و مردمی و همچنین از همه آحاد مردم و صنوف مختلف که با متانت و صبر در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا همکاری و تلاش کرده‌اند، صمیمانه قدردانی و تشکر شود.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به همزمانی هفته دولت امسال با دهه اول محرم، از همه برادران و خواهران عزادار خواسته است شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

نظر شما