مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی؛

با مصوبه هیات دولت تسهیلات مسکن ایثارگران افزایش چشمگیری داشته است

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۷۶۰۳
با مصوبه هیات دولت تسهیلات مسکن ایثارگران افزایش چشمگیری داشته است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال ویژه فرزندان شاهد، جانبازان و ایثارگران این استان جذب شد.

به گزارش برنا از  اراک ، مرتضی انصاری‌فر در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: تاکنون ۶۷ متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال با مبلغ درخواستی ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: براساس قانون جذب ۲۵ درصدی فرزندان شاهد در دستگاه‌های دولتی، در طول یک‌سال گذشته ۱۸۴ نفر از این قشر در دستگاه‌های دولتی از قبیل آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان آتش‌نشانی، مدیریت بیمه درمان تامین اجتماعی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی جذب شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بیان کرد: ۴۹۰ حق پرستاری خانواده‌های شاهد این استان براساس مواد ۲۲ و ۲۶ قانون ایثارگری در طول یک‌سال گذشته پرداخت و ۲۱ هزار و چهار کارت شناسایی هوشمند، ۷۷۴ کارت احراز جانبازی و ۱۰۲ پرستاری جانبازی در این استان برقرار شد.

انصاری‌فر با بیان اینکه حقوق ۲۲۲ جانباز استان مرکزی در طول یک سال گذشته برقرار شد، اظهار داشت: با مصوبه هیات دولت تسهیلات مسکن ایثارگران افزایش چشمگیری داشته به طوری که در شهرهای بیش از یک میلیون نفر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، شهرهای کمتر از یک میلیون نفر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، برای سایر شهرها یک میلیارد ریال و برای نقاط روستایی ۸۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مجتمع مسکونی ۲۶۴ واحدی ایثارگران این استان در اراک بیش از ۸۵ درصدی پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره‌برداری از آن، بخش قابل توجهی از ایثارگران این استان صاحب مسکن می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی افزود: ۹۵ درصد از ۶۸۴ گلزار شهدای این استان ساماندهی و بهسازی شدند و مابقی نیز در اسرع وقت انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز