پیام تبریک مدیرعامل شرکت شهرک های

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۴۸۰۱۷
هفته دولت نمادی  از وحدت مردم و دولت اسلامی
هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت و تلاش در جهت تحکیم آن سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی ؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی، در پیامی آغاز هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت. در این پیام آمده است :

باسمه تعالی

هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است را به همه دولت مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرائی کشور تبریک می گویم .

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت و تلاش در جهت تحکیم آن سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند، برای ساختن ایرانی مقتدر، ایرانی استوار ، ایرانی آباد و ایرانی آزاد.

از سویی دیگر این هفته تجلیل از شهدایی است که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی ،صفات بارز انسانی خود شامل تواضع ،عشق به مردم ، کار و خدمت برای مردم را از دست ندادند و لحظه لحظه عمر نه چندان طولانی ولی عریض خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه به کار گرفته و مورد استفاده قرار دادند.

اینجانب ضمن تبریک هفته دولت ، فرصت را غنیمت شمرده روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده را به تمامی کارکنان پرتلاش در تمامی عرصه های مختلف اداری و اجرایی تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشکر و قدر دانی می نمایم و امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت کلیه فعالیتها و جلب رضای باری‌تعالی و مردم عزیز موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.

مهدی پارسا - مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی خراسان جنوبی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز