پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته دولت

با وحدت، همدلی حمایت از تولیدکنندگان و فعالان عرصه کار و سرمایه با رویکرد جهش تولید سر لوحه کارمان باشد

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۴۸۰۲۲
با وحدت، همدلی حمایت از تولیدکنندگان و فعالان عرصه کار و سرمایه با رویکرد جهش تولید سر لوحه کارمان باشد
باید با وحدت، همدلی و تدبیر، زمینه های پیشرفت روزافزون و حمایت از تولیدکنندگان و فعالان عرصه کار و سرمایه با رویکرد جهش تولید و همچنین گسترش روحیه امید و نشاط را در جامعه فراهم نماییم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته دولت به شرح ذیل است:

« باسمه تعالی »

فرارسیدن «هفته دولت» یاد آور فداکاری و رشادت های فرزندان نیک سرشت این سرزمین خدایی است که با عزمی جزم، عهد کرده اند تا تحقق بخش شعائر اسلامی و آرمان های انقلابیِ نظام مردم سالار خویش باشند.

این ایام یادآور اخلاصِ در عمل دو آموزگار وارسته، شهیدان رجایی و باهنر است؛ دو خادم شایسته ملت که انسانیت،  زندگی و شهادتشان، الگو و درس‌آموز بود.

هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با راه و مرام شهیدان رجایی و باهنر، افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را هدف گذاری کنند و اکنون که نظام جمهوری اسلامی ایران، آماج بی رحمانه ترین تحریم های استکبار جهانی قرار دارد، باید با وحدت، همدلی و تدبیر، زمینه های پیشرفت روزافزون و حمایت از تولیدکنندگان و فعالان عرصه کار و سرمایه با رویکرد جهش تولید و همچنین گسترش روحیه امید و نشاط را در جامعه فراهم نماییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان، بویژه کارگزاران و کارمندان خدوم دولت در استان خراسان جنوبی تبریک عرض می نمایم و موفقیت همگان را در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان سرافراز، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

محمد صادق معتمدیان

استاندار خراسان جنوبی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز