استاندار:

کرمانشاه روزانه به ۳۰۰ هزار ماسک نیاز دارد

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۶:۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۸۱۵۲
کرمانشاه روزانه به ۳۰۰ هزار ماسک نیاز دارد
هوشنگ بازوند با تاکید بر اینکه برای کنترل بحران کرونا در استان به روزانه ۳۰۰ هزار ماسک نیاز داریم، گفت: اکنون روزانه ۲۶۰ هزار ماسک در استان تولید می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در حاشیه افتتاح واحد تولید ماسک سه لایه، اظهارداشت: اسفندماه سال گذشته پس از شیوع بیماری کرونا به منظور تامین نیاز مراکز درمانی و بازار برخی از واحدهای صنعتی با تغییر کاربری اقدام به تولید ماسک کردند.

او افزود: اکنون واحدهای تولیدی استان روزانه ۲۶۰ هزار ماسک مورد نیاز کادر درمانی و بازار را تولید می‌کنند و این ظرفیت در ماه‌های آینده بازهم افزایش پیدا می‌کند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه هیچ کمبود ماسکی در بازار احساس نمی‌شود، گفت: امروز مردم به راحتی می‌توانند ماسک مورد نیاز برای حفظ سلامتی خود را از بازار تهیه کنند.

بازوند در رابطه با شرکت ابزار سازان درمانگر که امروز بخش تولید ماسک سه لایه آن افتتاح شد، گفت: کارگاه تولید ماسک که امروز به بهره‌برداری رسید به تنهایی ۱۵۰‌هزار ماسک در روز تولید می کند که ظرفیت بزرگی است.

او عنوان کرد: کارکنان زحمت‌کش این مجموعه و دیگر مجموعه های همسو همچون پرستاران و کادر پزشکی در خط مقدم مقابله با کرونا هستند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: کرونا یک ویروس ناشناخته است و در شرایط فعلی تنها ابزار کنترل آن رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

بازوند گفت: خوشبختانه با بالارفتن ظرفیت‌های تولیدی نگران کمبود ماسک نیسیتم و مردم عزیز ما در ایام محرم حتما با ماسک در آیین عزاداری آقا عبداله الحسین(ع) شرکت کنند.

در این مراسم که با حضور مهندس دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، خط تولید ماسک سه لایه شرکت ابزار سازان درمانگر رسما کار خود را آغاز کرد.

این واحد تولیدی که در شهرک صنعتی کرمانشاه قرار دارد، با ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰ هزار عدد ماسک سه لایه جراحی و سرمایه‌گذاری ۱۴۰ میلیارد ریال برای بیش از  ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز