امروز رخ داد؛

تجدید میثاق استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شهدا در طلیعه هفته دولت

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۸۳۳۰
تجدید میثاق استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شهدا در طلیعه هفته دولت
به مناسبت گرامی داشت هفته دولت، گلزار شهدای شهر یاسوج توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان استاندار و شورای اداری استان گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛در این آئین استاندار،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری حضور داشتند و با اهداء گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

حسین کلانتری با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر تصریح کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا است که هدفمند تر در مسیر آنان گام برداریم و خادم مردم باشیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: مهمترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهیدان و تداوم بخش راه آنان باشیم.

کلانتری از نگاه ویژه دولت نسبت به استان خبر داد و گفت: در مواردی دست نوشته‌ هایی از رئیس‌ جمهور برای پیگیری و کمک ویژه به استان دارم که نشان می ‌دهد استان تا چه اندازه برای دولتمردان نظام جمهوری اسلامی مهم بوده و دارای جایگاه ویژه است.

وی به برخی اقدامات مهم دولت در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی در استان اشاره و تاکید کرد: همه باید دست در دست هم دهیم و برای عبور از محرومیت و رسیدن به توسعه در استان تلاش کرده و با برادری و همدلی برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش از حسن توجه و حمایت های نماینده ولی فقیه تقدیر و تشکر کرد و گفت: حمایت های وی و تعامل شورای تامین موجب دلگرمی و توسعه استان می شود.

کلانتری با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب هستند، اظهار داشت: مسئولان باید دستاوردهای نظام را از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز