استاندار مرکزی :

 ۷۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دلیجان به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۴۹۱۱۵
 ۷۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دلیجان به بهره برداری رسید
استاندار مرکزی گفت: همزمان با هفته دولت ، ۷۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال در شهرستان دلیجان به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا از اراک سید علی آقازاده در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت : با بهره برداری از طرح ها زمینه اشتغال ۶۴۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در شهرستان دلیجان ایجاد می شود .

وی با اشاره به طرح های افتتاحی در این شهرستان گفت : بهره برداری از مرکز آموزشی ۱۲ کلاسه برکت در مقطع متوسطه اول با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، بهره برداری از سالن ورزشی هزار مترمربعی روستای خاوه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل منابع استانداری و دهیاری ، بهره برداری از خانه های هلال احمر در دلیجان و نراق و بازدید از چهار روستا در دهستان جاسب از دیگر برنامه های افتتاحی گرامیداشت هفته دولت در شهرستان دلیجان بود.

آقازاده اضافه کرد: پل ارتباطی روستای زرآباد ، تعریض و هفت هزار متر مربع از این روستا سنگفرش شده است که اجرای سنگفرش معابر روستایی در دهستان جاسب نیز در دستور کار قرار دارد .

نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد : در دولت تدبیر و امید تعامل و انسجام مناسبی در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم برقرار است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری و سال آتی طرح های قابل بهره برداری و زمینه های اشتغال در شهرستان دلیجان افزایش یابد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز