قطع گاز جایگاه های سوخت CNG پر خطر در استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۹۱۶۶
قطع گاز جایگاه های سوخت CNG پر خطر در استان کهگیلویه و بویراحمد
مدیر کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: ۳ جایگاه سوخت CNG به علت وجود عدم انطباق های بحرانی و پر خطر و نداشتن ایمنی لازم، قطع گاز شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بهمن رحمتی بیان کرد: از این تعداد جایگاههای سوخت ۱ مورد در شهرستان کهگیلویه، ۱ مورد در شهرستان چرام و ۱ مورد در شهرستان گچساران می باشد.

رحمتی با بیان اینکه قبل از قطع گاز، اخطاریه و تذکر به بهره برداران این جایگاه ها برای برطرف کردن نواقص موجود و استانداردسازی جایگاهشان داده شده، گفت: اقدام لازم توسط بهره برداران این جایگاه ها برای استانداردسازی جایگاه انجام نشده و در صورت رفع نواقص بحرانی و عمده، بازرسی مجدد از جایگاه ها به عمل آمده و با حصول اطمینان از بی خطر بودن، گاز آنها وصل خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت:  یکی از دلایل اصلی قطع گاز این جایگاه ها نقص بحرانی، عدم استانداردسازی و نداشتن ایمنی و خطر آفرین بودن آن برای مصرف کنندگان می باشد. 

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به منظور حمایت از حقوق شهروندان و مصرف کنندگان، تا زمانی که بهره برداران اقدام به استانداردسازی این جایگاه ها نکنند گاز آنها وصل نخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز