طی ۴۸ ساعت گذشته انجام شد؛

امدادرسانی نیروهای هلال احمر خراسان جنوبی به ۱۳۹ حادثه دیده

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۹۲۳۹
امدادرسانی نیروهای هلال احمر خراسان جنوبی به ۱۳۹ حادثه دیده
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به 13 مورد حادثه و 139حادثه دیده طی 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمد رضا رضایی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: نیروهای هلال احمر در 48 ساعت گذشته به 13 مورد ماموریت اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه از این ماموریت ها شش مورد جاده ای و هفت مورد سیل و آبگرفتگی بوده است، افزود: طی این ماموریت ها به 139حادثه دیده امدادرسانی شده است.

رضایی بیان کرد: همچنین از مجموع حادثه دیدگان 19 نفر مربوط به حوادث جاده ای و 120 نفر مربوط به حوادث سیل و آبگرفتگی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به آبگرفتگی برخی منازل، 20 بسته مواد غذایی و 50 گالن آب بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

رضایی با بیان اینکه 78 نفر در قالب 28 تیم به این حوادث امدادرسانی داشته اند، گفت: 28 خودرو و دو دستگاه لجن کش و موتور پمپ در این ماموریت ها به کارگیری شده است.

وی از انجام دو عملیات رهاسازی در حوادث جاده ای طی 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: از شهروندان خواستاریم هنگام بارش باران از قرارگرفتن در مسیر رودخانه های فصلی و مسیر آب پرهیز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی یادآور شد: بنا به اعلام مدیریت بحران همچنان 23 پایگاه امداد و نجات سطح استان در آماده باش کامل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز