به مناسبت هفته دولت؛

۵۳ طرح عمرانی و اقتصادی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۴۹۳۹۶
۵۳ طرح عمرانی و اقتصادی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در  گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز آئین رونمایی از ۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ فرماندار گچساران در آیین بهره برداری و کلنگ زنی این پروژه ها گفت: همزمان با هفته دولت۵۵طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود که از این تعداد طرح ۴۶ مورد تکمیل و آماده بهره برداری و مابقی کلنگ زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی اعتبارات تخصیص یافته به این طرح‌ها را 3 هزار و ۲۷۱ میلیارد ریال برشمرد و افزود: از این میزان اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریال مربوط به طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آنها شروع ،که با افتتاح این تعداد طرح اقتصادی ،زمینه اشتغال پایدار برای ۲۱۷ نفر فراهم خواهد شد.

علی خوانپایه تصریح کرد:در هفته دولت امسال ۲طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۲۱میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری خواهد شدو هشت طرح عمرانی شهری با اعتباری بیش از ۱۷۸ میلیارد ریال  در مناطق مختلف این شهر هزینه ، در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: تکمیل بلوار شهید پناهپوری با اعتباری بیش از۱۲۸میلیارد ریال، احداث بلوار بیمارستان بی بی حکیمه(س) با ۱۲میلیاردو ۲۵۱ میلیون ریال، احداث پارک جانبازان با یک میلیاردو ۳۵۱ میلیون ریال، ساخت پارک خیابان پیروزی با ۲ میلیاردو ۸۰۰ میلیون ریال، ساخت پارک بلوار بهمن بیگی شمالی با چهار میلیارد ریال اعتبار، ساخت بلوار البرز زارع با ۲ میلیارد ریال اعتبار و اتاق مانیتور شهرداری هوشمند با ۲۰ میلیارد ریال از مهمترین طرح طرح های افتتاحی عمران شهری در هفته دولت امسال است.

فرماندار گچساران در ادامه اظهار کرد: همچنین در هفته دولت  امسال عملیات اجرایی چهار طرح عمران شهری با اعتباری بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال در گچساران آغاز خواهد شد که یکهزارو ۹۸۰ میلیارد ریال نیز برای اجرای چهار خطه بابا میدان، گچساران به بهبهان هزینه شد که به بهره برداری خواهد رسید.

خوان پایه  افزود: طول جاده چهار خطه بابا میدان، گچساران به بهبهان ۴۵ کیلومتر است که فاز چهارم این طرح به بهره برداری خواهد رسید که افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادف جاده ای، افزایش ظرفیت ترافیکی مسیر، کاهش مصرف سوخت وسایل نقلیه، افزایش رونق اقتصادی منطقه، کاهش اتلاف زمان و بهبود وضعیت زیر بنایی و زیر ساخت استان از مهمترین اهداف این طرح است.


خوان پایه ادامه داد: اجرای سیستم روشنایی محور گچساران- بهبهان، لکه گیری و روکش و آسفالت محور باشت- گچساران و خیرآباد، اجرای طرح هادی روستای اسلام آباد، اجرای چمن مصنوعی روستاهای سعادت آباد و اسلام آباد باغ انار، ساخت سالن ورزشی روستای پادوک از طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی این شهرستان  است.

وی ادامه داد: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی کارخانه تولید آفت کش گیاهی و آنتی بیوتیک های دامی با اعتباری بیش از ۳۸ میلیارد ریال، و ساخت موزه نفت با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد هرچند ساخت پارکینگ خورشیدی دانشکده نفت، محوطه سازی دانشکده نفت و گاز، ساخت خانه بهداشت سربیشه جدولگذاری حد فاصل میدان فردوسی تا کشتارگاه ، ساخت بند های رسوبگر سنگ ملاتی منطقه لیشتر، دریلا و آبگندی پربالی از دیگر طرح های‌قابل افتتاح این شهرستان است.

استاندار به همراه دیگر مسئولان استانی و شهرستانی ابتدا با حضور در گلزار شهدای گچساران به آن ها ادای احترام کردند که تصاویر آن در ادامه امده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز