شهردار خبرداد؛

اجرای مرحله نخست پیاده‌راه‌های اراک با روند مناسبی در حال پیگیری است

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۴۹۸۳۲
اجرای مرحله نخست پیاده‌راه‌های اراک با روند مناسبی در حال پیگیری است
شهردار اراک گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال برای اجرای مرحله نخست پیاده‌راه‌های اراک مصوب شده که کار با روند مناسبی در حال پیگیری است.

به گزارش برنا از  اراک، محمدکریم شفیعی افزود: مرحله نخست پیاده راه اراک شامل خیابان امیرکبیر، قسمتی از میدان شهدا (ع)، نیمی از خیابان محسنی، کوچه سام سلطان، میدان ارک و خیابان حصار است که عملیات اجرایی آنها آغاز شده و پیش‌بینی شده مجموع این مرحله در مدت یک سال به اتمام رسد.

وی بیان کرد: مرحله دوم پیاده‌راه‌های شهر اراک خیابان مخابرات، سه راه ارامنه و ابتدای خیابان شهید رجایی است که اعتبار و عملیات اجرایی آن برای سال آینده دیده شده است.

شهردار اراک ادامه داد: اجرای پیاده‌راه‌ها در مرکز شهر و بافت تاریخی اراک نقش موثری در بازگشت هویت اصلی این شهر، حاکمیت فضای انسان محور و افزایش آرامش برای مردم دارد.

شفیعی اظهار داشت: به طور قطع با اجرای پیاده‌راه‌ها تردد خودروها از هسته مرکزی شهر سخت می‌شود و در این مسیرها تنها عبور از طریق پیاده، حمل و نقل عمومی یا دوچرخه امکان پذیر است و خودروها باید از مسیرهای تعریف شده به‌ویژه اتصالات بزرگراهی تردد کنند.

وی تصریح کرد: تدابیر ویژه‌ای در اجرای طرح‌های مختلف ترددی در شهر اراک اندیشیده شده که در شورای ترافیک استان مرکزی در حال بررسی است و در صورت تصویب در اسرع وقت اجرا می‌شود.

شهردار اراک اضافه کرد: همه تلاش‌ها برای ایجاد یک فضای امن و با آرامش برای مردم اراک در هسته مرکزی شهر به کار گرفته شده و تمام نرده‌هایی که سال‌ها در اطراف بازار تاریخی اراک حصاری ایجاد کرده، جمع‌آوری می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز