۲۰۳۵ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی بوشهر واگذار شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۴۹۹۲۹
۲۰۳۵ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی بوشهر واگذار شد
مدیرکل بهزیستی استان یوشهر گفت: از سال ۹۲ تاکنون دولت تدبیر و امید ۲ هزار و ۳۵ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی این استان ساخت و به آنان واگذار کرد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ علیرضا حاجیونی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت روز چهارشنبه در آیین عملیات اجرایی سه واحد مسکونی مددجویی زیر پوشش بهزیستی در شهرستان دیر افزود: ۲۲۵ واحد از این خانه‌ها به خانواده‌های با ۲ عضو معلول تحویل شده‌است.

او اضافه کرد: سال گذشته ۳۱۰ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان بوشهر تحویل شد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر اظهارداشت: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۱۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در استان بوشهر آغاز شد که سه واحد این شمار در شهرستان دیر احداث می‌شود.

حاجیونی ادامه داد: هر کدام از این واحدها  برای معلولان 50 متر و زنان سرپرست خانوار ۶۰ متر زیربنا دارد.

او بیان کرد: اعتبار ساخت این واحدها را ۷۵ درصد بهزیستی و ۲۵ درصد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تامین می‌کنند و آورده مددجو نیاز نیست.

حاجیونی گفت: در زمان حاضر یکهزار و ۶۰۰ معلول و نیازمند برای دریافت مسکن در استان بوشهر در نوبت قرار دارند که اگر مشکل زمین برطرف شود این خانوارها صاحب مسکن خواهند شد.

فرماندار دیر گفت: با وجود محدودیت‌ها از سوی بدخواهان نظام اسلامی، توجه به محرومیت زدایی در دستور کار دولت قراردارد.

کریم علی حسنی افزود: از سال گذشته تاکنون ۳۰ واحد مسکونی مددجوی کمیته امداد سهم شهرستان احداث شده‌است که در هفته دولت هفت واحد تحویل مددجویان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز