با حضور استاندار مرکزی ؛

افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۵ پروژه توزیع برق استان مرکزی همزمان با هفته دولت

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۰:۰۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۰۱۰۰
افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۵ پروژه توزیع برق استان مرکزی همزمان با هفته دولت
با حضور استاندار مرکزی  165 پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر790میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش برنا از اراک ،  با حضور استاندار مرکزی و هیات همراه ، فرماندار شهرستان اراک و جمعی از مدیران ارشد صنعت برق استان، 29کیلومتر شبکه برق در تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک با اعتباری بالغ بر 100میلیارد ریال به صورت نمادین افتتاح شد.

استاندار مرکزی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) بابیان اینکه صنعت برق استان مرکزی با تلاش متخصصین کوشا و توانمند توانسته است در تمام آزمون ها سربلند بیرون آید،افزود: هفته دولت به نام دو تن از بزرگ‌‌مردان انقلاب شهیدان رجایی و باهنر مزین شده و این هفته بهترین فرصت برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و معرفی خدمات و تلاش‌های دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سید علی آقا زاده بابیان اینکه استان مرکزی استانی صنعتی است و برق به عنوان زیرساخت صنایع دیگر نقش بی بدیلی در توسعه و آبادانی استان دارد،افزود: امسال با درایت مدیران صنعت برق در استان مرکزی قطعی برق نداشتیم .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این مراسم از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی 47پروژه و بهره برداری از 118 پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر790میلیارد ریال در استان خبر داد.

مهندس محمد اله داد بابیان اینکه  همزمان با هفته دولت، 27پروژه برق رسانی در شهرستان اراک به بهره برداری می رسد،بیان کرد:امروز در افتتاح نمادین این پروژه، 11دستگاه پست زمینی و کمپکت ،17کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی ،12کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی و 40دستگاه روشنایی در برنامه اجرای پروژه انجام شده است.

مهندس اله داد هدف از افتتاح این طرح ها را افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن و بهره وری اقتصادی عنوان کرد.  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، تامین برق متقاضیان، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار،احداث و بهینه سازی شبکه و تامین روشنایی معابررا از پروژه های قابل بهره برداری و کلنگ زنی در هفته دولت برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز