مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

۱۱۰میلیارد ریال برای روکش و روشنایی راه های گچساران هزینه شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۰۶:۰۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۰۳۲۴
۱۱۰میلیارد ریال برای روکش و روشنایی راه های گچساران هزینه شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال برای روکش، آسفالت و روشنایی راه های شهرستان گچساران امسال هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛  محمدحسین نصیری راد اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اجرای چهار طرح در زمینه سیستم روشنایی ، لکه گیری و روکش و آسفالت، ساخت یک دستگاه پل عابر پیاده و بهسازی و آسفالت راه روستایی هزینه شد.

وی بیان کرد: این طرح ها شامل لکه گیری و روکش آسفالت باشت به گچساران و خیرآباد ، ساخت یک دستگاه پل عابر پیاده، بهسازی و آسفالت راه روستایی امامزاده اسماعیل  و ایجاد سیستم روشنایی گچساران به بهبهان است که در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

نصیری راد تصریح کرد: سیستم روشنایی گچساران به بهبهان به طول هفت گیلومتر با اعتباری بیش از ۳۴ میلیارد ریال اجرا شد.

وی تشخیص به موقع موانع، علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و دید آسان و دقیق در طول راه‌های ارتباطی را از مهمترین اهداف و کارکردهای نصب سامانه های روشنایی در جاده ها اعلام کرد.

نصیری راد افزود: حفظ و مراقبت از راه ها، مدیریت حوادث، رخ دادهای جاده ها، بازگشایی مسیر و ترمیم خرابی‌ها  از مهمترین وظایف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که با  سرعت بخشی به این اقدامات می توان نقش مهمی در کاهش بحران ها و حوادث جاده ای و آسیب های ناشی از آن ایفا کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز