رئیس اداره ورزش و جوانان باشت:

۲۲ هزار متر مربع فضای ورزشی در باشت ایجاد شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۰۶:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۰۳۲۶
۲۲ هزار متر مربع فضای ورزشی در باشت ایجاد شد
رئیس اداره ورزش و جوانان باشت گفت: از ابتدای شروع به فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون ۲۲ هزار متر مربع فضای ورزشی در این شهرستان احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مهدی عسکری اظهار داشت: در این مدت ۱۲ زمین چمن مصنوعی،یک مجموعه ورزشی و یک سالن ورزشی در باشت احداث و بهره برداری شده است.

وی بیان کرد: ۱۰ مورد از این زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی و چهار مورد نیز در مناطق شهری ایجاد شده است.

رئیس اداره ورزش وجوانان باشت تصریح کرد: برای ساخت این مکان های ورزشی ۷۱میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

عسکری عنوان کرد: زمین های چمن مصنوعی در روستاهای بوستان،کته،منصورآباد،برمامیون،تلخ آب بیدک،پشت کوه حاج قلندر،خان احمد گشتاسب،شوش علیا و بهره عنا از سال ۱۳۹۲ تاکنون احداث شده است.

وی تاکید کرد: همچنین در این مدت سه زمین چمن مصنوعی تختی، اسلام آباد و گلزار شهدا در شهر باشت بهره برداری شده است.

رئیس اداره ورزش وجوانان باشت گفت: سالن ورزشی روستای سرآبیز و مجموعه ورزشی نورالشهدا از دیگر طرح های ورزشی ایجاد شده در سال ۱۳۹۲ تاکنون در این شهرستان بوده است.

عسکری گفت: هم اکنون ۶ هزار متر مربع فضای ورزشی باشت با ۶۰میلیارد ریال سرمایه گذاری در حال احداث است.

وی ابراز داشت: سالن ورزشی دربوستان و روستای تلچگاه و زمین چمن های ورزشی در روستاهای چاه تلخ و چم بلبل از جمله این طرح هاست.

وی با اشاره به اینکه ایجاد فضای ورزشی باعث افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته در باشت شده اظهار داشت: درحالی که تعداد ورزشکاران سازماندهی شده این شهرستان در سال ۱۳۹۶ کمتر از ۳۰۰ نفربود هم اکنون یکهزار و ۳۶۹ ورزشکار در باشت ثبت شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت با یادآوری این نکته که فعالیت های آموزشی حوزه جوانان نیز از خدمات دولت تدبیر و امید در این شهرستان بوده گفت: از سال ۱۳۹۷ تاکنون ۱۷ کارگاه آموزشی پیش و پس از ازدواج و ۱۲ کارگاه آموزشی در موضوعات آسیب های اجتماعی،شناخت واقعه کربلا و پرسش و پاسخ در این شهرستان برگزار شده است.

وی ابراز داشت: یک هزار و۲۵۰ نفر در کارگاه های آموزشی ازدواج و ۹۰۰ نفر نیز در سایر کارگاه های آموزشی مهارت های لازم را فرا گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز