مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

امدادرسانی هلال احمر به ۳۶ نقطه سیل زده در خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۶:۴۰
کد خبر: ۱۰۵۰۴۵۵
امدادرسانی هلال احمر به ۳۶ نقطه سیل زده در خراسان جنوبی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به دنبال بارندگی های اخیر به ۸۲۳ نفر در ۳۶ روستای سیل زده استان امدادرسانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمد رضا رضایی با اشاره به بارندگی های اخیر در استان بیان کرد: به دنبال این بارندگی ها و جاری شدن سیل در برخی نقاط استان، به ۸۲۳ نفر امدادرسانی شد.

وی ادامه داد: ۶۹۸ حادثه دیده سیلاب در بیرجند، ۱۰۹ نفر در خوسف، هشت نفر در نهبندان و هشت نفر در سربیشه از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شدند. 

رضایی با بیان اینکه تاکنون ۲۳۰ تخته پتو، ۹۸ تخته موکت، ۴۵۰ کیلوگرم نایلون و هشت دستگاه چادر در مناطق سیل زده توزیع شده است، گفت: همچنین با همکاری شرکت نفت 70 سیلندر گاز بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

وی از توزیع ۳۲۰ قوطی انواع کنسرو بین خانوارهای آسیب دیده خبر داد و افزود: توزیع ۲۲۵ بسته ۷۲ ساعته غذایی بین آسیب دیدگان از دیگر اقدامات انجام شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: اقلام کمکی بین ۲۰ روستای سیل زده در خوسف، ۱۲ روستا از شهرستان بیرجند و چهار نقطه در شهرستان های نهبندان و سربیشه توزیع شده است. 

رضایی با بیان اینکه این ماموریت ها با همکاری ۱۱۶ نفر در قالب ۴۳ تیم امدادی انجام شده است، گفت: همچنین ۴۰ دستگاه خودروی امدادی، ۴۴ ست سبک، یک ست کوهستان، ۱۹ دستگاه موتور پمپ و لجن کش در این امدادرسانی ها به گارگیری شده است.

وی بیان کرد: با توجه به صعب العبور بودن برخی از مناطق سیل زده، کمک رسانی به افراد حادثه دیده ادامه دارد.

 

نظر شما