با حضور معاون عمرانی استاندار:

۱۰ پروژه در شهرستان بهمئی بهره برداری و کلنگ زنی شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۷:۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۰۵۵۵
۱۰ پروژه در شهرستان بهمئی بهره برداری و کلنگ زنی شد
۱۰ پروژه اقتصادی و عمرانی در زمینه های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت با حضور معاون عمرانی استاندار در شهرستان بهمئی بهره برداری و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حکمت الله ثنایی در آئین بهره برداری از این طرح ها، گفت: ۴ طرح به نمایندگی از سایر طرح ها با اعتبار ۹ میلیارد و سیصد میلیون تومان، با حضور «مهندس فیلی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، «حجت‌الاسلام والمسلمین موحد» نمایندهٔ  مردم در مجلس شورای اسلامی، و تعدادی از مدیران‌کل استانی و مسئولین شهرستان افتتاح یا کلنگ‌ زنی شد.

وی افزود: این طرح‌ ها و پروژه‌ ها در حوزه‌ های کشاورزی، آبرسانی و توسعه‌ فضای آموزشی و اداری هستند.

ثنایی افتتاح دبیرستان شهید حججی لیکک با ۴ میلیارد تومان اعتبار، افتتاح آبرسانی به عشایر پشت‌ کوه ملاطهماسب با ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار، افتتاح یک طرح پرورش ماهی و سه طرح گلخانه‌ ای با ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار و افتتاح کانال های آبیاری و جاده‌ های بین مزارع با یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان اعتبار را از جمله طرح های افتتاحی عنوان کرد.

وی افزود: کلنگ‌زنی فاز دوم سد ایلی‌آباد با ۴ میلیارد تومان اعتبار و کلنگ‌زنی ساختمان اداره امور آب شهرستان با ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار از جمله پروژه های کلنگ زنی این شهرستان در هفته دولت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز