حضور سرپرست معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان در گفتگو با برنا ؛

پرهیز از سیاسی کاری اولویت‌ ورزش بانوان است

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۱۴۴۱
پرهیز از سیاسی کاری اولویت‌ ورزش بانوان  است
رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سال گذشته بیش از ۷۱۶ مدال رنگارنگ توسط بانوان ورزشکار استان مرکزی در رقابت های مختلف داخلی و بین المللی کسب شد.

به گزارش برنا از اراک ، مهین علی بخشی ،  در گفتگو با برنا اظهار داشت: پرهیز از سیاسی کاری در ورزش بانوان استان مرکزی با هدف ارتقای سطح دانش ورزشکاران، مربیان و داوران برای فتح سکوهای برتر ورزش قهرمانی و بین المللی، توسعه ورزش همگانی و سالم سازی فضای ورزش از اولویت‌های این معاونت است.

وی افزود: در چند سال اخیر، مدیریت ورزش استان مرکزی با تمام فراز و نشیب‌های ورزشی و غیر ورزشی و تنگناها و برخی تنگ‌نظری‌ها، توانست به خوبی کشتی و کاروان ورزش استان را هدایت کند. به نحوی که امروز ورزش استان مرکزی در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف حرفی برای گفتن دارد و لایق و قابل دفاع است.

علی بخشی خاطر نشان کرد: در همین راستا در ورزش بانوان هم، سال گذشته اتفاقات خوبی نسبت به سنوات گذشته رخ داد. که حاصل تلاش ورزشکاران، صید ۷۱۶ مدال رنگارنگ در ورزش بانوان است.

وی ادامه داد: ۶۵۰ مدال در مسابقات کشوری و داخلی و ۶۶ مدال در رقابت‌های بین المللی رشته‌های مختلف ورزشی توسط بانوان ورزشکار استان مرکزی شامل ۸ طلا، ۲۱ نقره و ۳۷ برنز کسب شده است.

معاون ورزش بانوان مرکزی افزود: ۳۸ نفر از بانوان ورزشکار استان سال گذشته به اردوی تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد ورزشکار بانو، ۱۸ نفر به عضویت تیم ملی در آمدند که در تاریخ ورزش استان مرکزی بی‌سابقه است.

معاون ورزش بانوان استان مرکزی بیان کرد: سال گذشته، افتخار میزبانی ۲۶ رشته ورزشی کشوری و ۳ میزبانی رقابت‌های بین المللی در رشته‌های کاراته، شطرنج و… همچنین ۳ میزبانی اردوی تیم ملی در رشته هندبال در کارنامه ورزش بانوان مرکزی ثبت شده است.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز