رگبار و رعد و برق در راه چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۱۵۶۱
رگبار و رعد و برق در راه چهارمحال و بختیاری
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز دوشنبه تا چهارشنبه رگبارهای پراکنده و وقوع رعد و برق بسیاری از مناطق استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مهران چراغپور، مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: این پدیده در مناطق شرقی استان قابل توجه است و به مردم محلی و مسافران توصیه می‌شود از رفتن به ارتفاعات و مناطق کوهستانی خودداری کرده و به نکات ایمنی توجه داشته باشند.

او از وزش باد شدید در استان تا پایان هفته خبر داد و گفت: وزش باد که پیش‌بینی می‌شود سرعت آن در برخی ساعت به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت برسد منجر به وقوع گرد و خاک نیز می‌شود.

چراغپور، شدت ناپایداری‌های جوی در استان را برای روز سه‌شنبه اعلام کرد و گفت: پدیده گرد و خاک و وزش باد شدید در بعدازظهرها بیش از سایر ساعات روز است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری همچنین از تداوم روند کاهش دما در استان خبر داد و گفت: کمینه و بیشینه دما طی روزهای آینده بین یک تا ۲ درجه در استان کاهش می‌یابد.

چراغپور با اشاره به کاهش بارش‌های استان در سال آبی جاری، خاطرنشان کرد: بارش‌های استان با کاهش ۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و کاهش هفت درصدی در مقایسه با دوره مشابه بلندمدت تداوم روند خشکسالی در استان را نشان می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز