معاون سیاسی استاندار سمنان خبر داد:

ضدعفونی روزانه مدارس استان سمنان

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۲۳۴۶
ضدعفونی روزانه مدارس استان سمنان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم ضدعفونی روزانه مدارس استان گفت: خیران برای تأمین اقلام بهداشتی در آستانه بازگشایی مدارس پای‌کار باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان در محل استانداری اظهار داشت: دوگانه سلامت و آموزش‌وپرورش در آستانه بازگشایی مدارس همانند دوگانه سلامت و عزاداری حسینی و سلامت و معیشت که در ماه‌های گذشته به دلیل شیوع کرونا ویروس در جامعه ایجاد شد، در حال ظهور است.

وی با تأکید بر اینکه با برنامه‌ریزی‌های اصولی و رویکردهای ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس برای رفع دغدغه ذهنی والدین دانش آموزان تلاش خواهد شد، افزود: مدارس استان سمنان باید به‌صورت روزانه ضدعفونی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم در سال تحصیلی پیش رو سلامت و آموزش‌وپرورش را در کنار هم شاهد باشیم، یادآور شد: نباید یکی از این دو رکن اساسی را با توجه به شیوع کرونا ویروس در جامعه فدای دیگری کرد.

خجسته پور بابیان اینکه وضعیت کلاس‌های درسی در سه بخش برگزاری کلاس‌های حضوری، نیمه‌حضوری و در بستر فضای مجازی تقسیم‌بندی می‌شود، ابراز داشت: معلمان و مدیران مدارس در سه حالت مذکور آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در ارتباط با بازگشایی مدارس در روزهای آینده بیان کرد: استان سمنان اجرای مصوبات جلسه مذکور را برای انجام دستورالعمل‌های بهداشتی باهدف حفظ سلامت دانش آموزان و آموزش‌وپرورش به نونهالان و نوجوانان استان در صورت نیاز بومی‌سازی می‌کند.

معاون استاندار سمنان وضعیت کلی استان را ازنظر شیوع کرونا قرمز اعلام کرد و گفت: مسئولان آموزش‌وپرورش استان برای تصمیم در بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور، احتمال استمرار وضعیت قرمز در استان را لحاظ کنند.

خجسته پور بابیان اینکه ضعف‌های احتمالی زیرساختی برای برگزاری مطلوب کلاس‌های درس در بستر فضای مجازی در استان سمنان، با کمک دستگاه‌های اجرایی مربوط برطرف شود، ابراز کرد: با بازگشایی واحدهای صنفی و دیگر بخش‌های تولیدی و همچنین برگزاری مطلوب عزاداری‌های محرمحسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در عمل بسیاری از دوگانگی‌هایی که ناشی از نگرانی اقشار مختلف جامعه بود، اکنون فروکش کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز