بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت+تصاویر

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۲۴۲۶
بازدید سرزده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت+تصاویر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، مدیر درمان دانشگاه، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به صورت سرزده از بیمارستان معین کرونای کهگیلویه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ با افزایش بی سابقه شمار مبتلایان به کرونای امروز در شهرستان کهگیلویه، دکتر پرویز یزدانپناه در راستای بررسی، نظارت و ارزیابی عملکرد و روند ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس کرونا، از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این بازدید با اشاره به اینکه جنگ با کرونا به اوج خود نزدیک می شود، یادآور شد: اهمیت مراقبت های بیمارستانی در کنترل بیماری و نیز مرگ و میر های ناشی از آن بر کسی پوشیده نیست، در همین راستا و نیز با توجه به اهمیت نظارت ویژه بر نحوه ارائه خدمات، این بازدید انجام گرفت.

دکتر یزدان پناه همچنین در حاشیه این بازدید از پزشکان، پرستاران و تمامی پرسنلی که در این بیمارستان مشغول به خدمت‌رسانی به بیماران و مراجعان هستند، قدردانی کرد.

 

 

 

 

نظر شما