خبر خوش مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی به اهالی والیبال ؛

شهروند لیگ برتری باقی ماند / منتقدان زود قضاوت کردند

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۵۲۴۴۰
شهروند لیگ برتری باقی ماند / منتقدان زود قضاوت کردند
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: حضور تیم والیبال " شهروند " اراک در لیگ برتر قطعی شد که این مهم ماحصل تلاش و پیگیری مسئولین اداره کل ورزش و جوانان با فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران ، تعامل و مساعدتهای شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک همچنین استانداری مرکزی است .

 به گزارش برنا از اراک عابد حقدادی در گفتگوی اختصاصی با برنا  گفت : حضور تیم والیبال استان در لیگ برتر یکی از مهمترین برنامه های استان است که با رایزانی های صورت گرفته این امر محقق شد.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان حامی حضور تیم های ورزشی در لیگ برتر است، عنوان کرد: رشته والیبال از پرمخاطب ترین رشته های ورزشی در کشور محسوب می شود و حضور در لیگ برتر ، نشان توسعه این رشته ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تاکید بر اینکه باید تمام تلاش ها برای بقای تیم در لیگ برتر صورت گیرد ، بیان کرد: تیم والیبال " شهروند " اراک به عنوان نماینده شایسته استان در لیگ برتر والیبال حضور پیدا میکند که امید است اسپانسرهای تیم ، حمایت های‌مالی خود را از این تیم داشته باشند تا شاهد حضور نماینده قدرتمندی از استان باشیم و با حضور تیم های فوتبال ، والیبال و هندبال در لیگ برتر امسال شاهد درخشش ورزشکاران خوب و شایسته استان در میادین ورزشی کشور بوده و برگ زرینی دیگر بر افتخارات ورزش استان اضافه شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطر نشان کرد: متاسفانه  برخی افراد با درج و انعکاس اخبار غیر رسمی و ناامید کننده ، یا زود قضاوت کردند و یا اینکه تمایل چندانی برای حضور نماینده استان به لیگ برتر را نداشتند اما خوشبختانه همین امر سبب شد  که تعامل ، همدلی و همکاری مسئولان استانی ، بیشتر شود و حضور نماینده والیبال استان در لیگ برتر قطعی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز