آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در خراسان جنوبی ‌

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۲۴۸۰
آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در خراسان جنوبی ‌
جرجانی بیان کرد: این طرح از امروز 12 شهریورماه آغاز شد وتا 7 مهرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و شروع سال تحصیلی جدید وافزایش تقاضا برای خرید لوازم التحریر، کیف، کفش و سایر ملزومات تحصیلی سازمان صنعت،معدن وتجارت با هماهنگی  و هم افزایی دستگاههای مرتبط به منظور بازرسی و نظارت برقیمت، تامین و توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات اولویت دار این ایام «طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی » را جهت جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی اجرا می کند.

عباس جرجانی با اشاره به اینکه این طرح از امروز 12 شهریورماه آغاز شد وتا 7 مهرماه ادامه دارد  افزود این طرح با محوریت تشدید نظارت و بازرسی و لحاظ نمودن اهدافی از جمله « نظارت بر واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، نظارت بر عملکرد مؤسسات آموزشی علمی و سایر آموزشگاه ها در اخذ شهریه ها، نظارت ویژه بر تعیین و رعایت نرخ سرویس های ایاب و ذهاب مدارس» اجرا می شود.

جرجانی خاطر نشان کردانجام گشت های مشترک و رسیدگی سریع و بموقع به گزارشهای مردمی ؛ ممانعت از فروش اجباری کالا ؛ رعایت درصد سود خرده و عمده فروشی ؛ نصب برچسب قیمت و بررسی فاکتورها از مهمترین اولویتهای اجرای این طرح می باشد  .

وی اظهار داشت: سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان در طول اجرای طرح به منظور تسریع در رسیدگی به امور، بصورت شبانه روزی  آماده دریافت گزارش های مردمی است.

وی در پایان افزود: همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت و... مراتب به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی  اعلام نمایند، تا ضمن اعزام بازرسان به واحد متخلف، در صورت احراز تخلف، با متخلفان به صورت جدی برخورد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز